Ben idd. benieuwd wat de zwarte duivel in Duitsland gaat doen in September als ik naar het Oosten van dit land ga rijden, en zal het goed bijhouden vind ik wel leuk feitjes...
Gelijk lekker E98 tanken daar!
@Peter
Ik weet precies wat je bedoeld qua "gevoel" ben zelf ook sinds klein altijd wel een "Autogek" geweest met gevoel voor techniek, prachtig.
Ik vond mijn 944S2 ook beter communiceren met de bestuurder, je bent echt onderdeel van zo'n auto heel lastig uit te leggen.
Schakelen moet je voelen en ervoor werken in die auto tot die bak goed warm was zonder ouderwets ofzo te zijn.
Was ook een achterwielaandrijver, is me gelukt om in zijn 3 nog wat te spinnen, had veel koppel dat ding.
De TT is bruikbaarder, moderner, andere luxe zeg maar. Veel te soepeltjes gaat alles maar dan toch nog wel met een bepaald gevoel ipv die japanse/koreaanse nieuwe auto's.
Krijgt nog veel bekijks en altijd kijken ze nog naar het model merk ik.
911 moet je gewoon een brug hebben maar wel fijn, rond je motor heenlopen en zelf zo eventueel koppelinggroep uit te kunnen wisselen.
Goede 911's verkopen zo weer en de echt klassieke zijn met wat geld op te knappen dikke winsten nog te behalen!
Porsche's .. het voelt altijd heel vertrouwd, klinkt misschien een beetje raar maar zo merk ik dat.
Wie weet, kunnen we over een tijdje elkaar van dienst zijn, ik met mijn detailmania