- di jul 17, 2012 4:41
#73655
Misschien tik ik ooit nog eens zoiets op de kop.
Wat betreft the need for speed, het kan altijd sneller, beter, harder maar ik ben na het bezoekje aan *** en het op maat chip verhaal alweer een tijdje terug, nog zeer tevreden!
Tis een wereld van verschil vooral in de kracht met standaard, als die Turbo op ideale toerenbereik zit moet ik snel schakelen maar dat komt omdat Ronald er ook zeker (volgens zijn zeggen) 100Nm bij heeft gestopt met de pk's.
Verder loopt het als een zonnetje en hoef ik niet helemaal door te trekken naar max toeren voor de beste resultaten in snelheid zeg maar.
Dus het gevoel is strak maar duidelijk, zonder teveel te zijn als je netjes doseert.
Spinnende voorwielen is een nadeel van de FWD maar ja, je houdt er rekening mee, zodat het niet gebeurd.
Het is juist zo fijn dat je het eventueel hebt die extra paarden.
Wat betreft the need for speed, het kan altijd sneller, beter, harder maar ik ben na het bezoekje aan *** en het op maat chip verhaal alweer een tijdje terug, nog zeer tevreden!
Tis een wereld van verschil vooral in de kracht met standaard, als die Turbo op ideale toerenbereik zit moet ik snel schakelen maar dat komt omdat Ronald er ook zeker (volgens zijn zeggen) 100Nm bij heeft gestopt met de pk's.
Verder loopt het als een zonnetje en hoef ik niet helemaal door te trekken naar max toeren voor de beste resultaten in snelheid zeg maar.
Dus het gevoel is strak maar duidelijk, zonder teveel te zijn als je netjes doseert.
Spinnende voorwielen is een nadeel van de FWD maar ja, je houdt er rekening mee, zodat het niet gebeurd.
Het is juist zo fijn dat je het eventueel hebt die extra paarden.
Mk1-TT 2005 * Avance-SLine* V6 spoilerpakket* OEMS monoblock velgen+5x112 adapters* Vogtland schroefset* RS-Tuning* MH-folietint* LED Achterunits* Recaro Sportster CS stoelen* Mk3 Sline stuur*
Facebook: dennis franzelli
Facebook: dennis franzelli