Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mikeitalian
#85187
hallo beste tt liefhebbers

ik ben sinds kort een trotse tt bezitter

ik heb een blauw tt 1.8 quattro 224 pk gechipt naar 252 pk

ben ook al donateur geworden

mvg mike
Gebruikersavatar
door eric v.
#85188
Welkom.
Foto's zijn we dol op.

Have fun Eric V.
Ps je hebt mail
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85191
Welkom Mike, wellicht zien we je bij meetings, eerst komende is op 4 oktober vervolgens op 18 oktober.
door mikeitalian
#85194
20150903_192022.jpg
20150726_205834.jpg
20150510_135820.jpg
20150823_194728.jpg

hierbij een paar foto's
ben alleen nog opzoek naar een orginale tt bumper met allee toeters en bellen bij deze bumper hebben ze alles weg gehaald

stuurtje is een orginale s1 stuur werkend en wel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#85196
Welkom Mike,

V.w.b. de brandlucht en de chiptuning zou het een goed idee kunnen zijn de auto even na te laten kijken bij de welbekende sponsor hier (RS Tuning).

Leuk gedaan dat stuur, de velgen en de schroefset. Zo’n single frame bumper is inderdaad geen gezicht. Mooiste is een 3.2 bumper:
Afbeelding
Ps.: ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je inmiddels nieuwe kentekenplaten kopen zonder dat 1’tje…
door mikeitalian
#85198
dat is idd de bumper die ik zoek maar kan niks vinden

als je weet waar ik die nieuwplaaten kan krijgen hoor ik het graag
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85199
3.2 v6 bumper is zo pleite als die ergens 2de hands te koop komt en bij de dealer nieuw te krijgen maar dan mag je 2x zo diep de buidel in dan voorheen de prijs was... ze hebben niet lang zitten slapen bij Audi en de prijs gewoon omhoog gegooid daar de vraag goed toenam.
Gebruikersavatar
door peter1981
#85205
Ben al een jaar aan het zoeken naar een v6 bumper en is een spelt in een hooiberg
Een gewone bumper vind je vrij veel , op MP ofzo moet het niet lastig zijn om ene te vinden
Meestal alleen geen facelift grill dus als je die wilt kost het nog een 150euro extra

Die brandlucht is wellicht een kleppendekselpakking die iets lekt en veroorzaakt vaak een rare brandlucht als de olie begint te verbranden dus ook zeker even bekijken
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85211
3.2 V6 kocht je bij de dealer in t begin voor een 450 euro... tot de vraag toenam toen vloog de prijs flink omhoog.
door Randy
#90661
Gaaf dat stuurtje. Veel werk om de airbagstekker aan de sluiten?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#90668
Je moet goed kijken welke je koopt, je hebt er met een enkele en dubbele ontsteking en dat moet wel correct werken als de airbag af moet gaan. Hoop je natuurlijk nooit maar als je m nodig hebt en die doet t niet... dat wil je al helemaal niet. Het is beide aan te sluiten maar makkelijkste is als je een enkele ontsteking hebt om dat bij de airbag die je wilt plaatsen ook is. Stekker is altijd aan te passen. Knoppen werkend krijgen dat is weer vers 2, dat zal niet met elk stuur gaan lukken zonder dat het veel tijd en geld kost.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]