Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89235
TT begint als je fatsoenlijke kwaliteit folie neemt vanaf die prijs. Maar de prijs stijgt bij veel bedrijven zodra er tijd in de afwerking gestoken mag worden, want daar gaat de tijd juist in zitten en dan krijg je een wow factor en reacties van zo die is mooi gespoten terwijl t een wrap is. Ik kan het zelf en doe het regelmatig voor klanten. Als je zoekt naar Happy Socks en zijn MK1 Coupe terug kan vinden, die ging in brushed steel / brushed black.

Let op dat je de afwerking van een wrap goed laat uitvoeren t gros die t onderin qua prijs doen kunnen er geen zak van en dan zie je het gelijk. Punten bij de A-stijl zie je dan tegen elkaar geplakte plooitjes bijv. is zonde. Die dat echter perfect kunnen en alleen maar dat werk doen zitten bomvol werk, weken/maanden lange wachttijd en een prijs die daarbij hoort en die ligt ruimschoots over die 1500 euro heen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89280
Ligt er maar net aan hoe je een wrap uit laat voeren. Ik doe het altijd zo dat het meer geld oplevert dan ik het niet zou doen. En een auto verkopen met een wrap, zorg dat je foto's voor het wrappen hebt en ook van tijdens en na... dan weet men dat je geen rare fratsen verbergt waar men anders bang voor is.

R8 is een mooi vooruitzicht en die zijn er al sinds 2007 dus die komt wel makkelijker in zicht budgetair gezien.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]