Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Darth-vader
#89802
Hoi
Ik ben sinds twee weken trotse eigenaar van een Audi TT MK1 bouwjaar 2000 1,8 turbo en ik ben heel erg blij. Hij is helaas niet helemaal meer puntgaaf maar voelt vooralsnog erg solide. Over een week wordt ie geckecked door de dealer en ik hoop dat alles goed is zodat ik de deukjes en ouderdomsrimpeltjes nog kan laten aanpakken !! :) groetjes
Gebruikersavatar
door miel
#89803
Alvast welkom. Voor ouderdomskwaaltjes zijn hier best wel wat oplossingen te vinden hier, en voor de rest wat TLC en het komt helemaal goed ;-)
door Strafe
#89804
Hallo TT liefhebbers,
Eindelijk is ie er toch gekomen! Een eigen mk2 TT! Al jaren naar gekeken maar nooit gedacht dat ik er een zou krijgen.Mijn VW Golf mk 4 2.0 begon naar 16jaar en dik 300000 km toch wat dingetjes te krijgen.Dus kijken naar een wat jongere Golf..(en iets snellere) Staat daar een mooie mk2 1.8 in het blauw en voor mij een leuke prijs.Van 2009 met 89000km en dealer onderhouden.Proefritje en tjee wat een verschil...dus daaaagggg nieuwere Golf.Nu staat ie voor de deur en ik hoop dat ik met deze auto net zoveel plezier ga beleven heb als met mijn oude Golf!
Iedereen veel veilige kilometers en misschien tot ziens
DSCN1194.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Strafe
#89810
Tijn schreef:Pracht kleur zeg!! Nog plannen met het apparaat?

Nou eigenlijk nog niet zoveel plannen. Misschien nog een klein audi logo voor het achterwiel onder, maar ik vind hem zo ook al mooi. Wel voor de winter een 2'de set velgen met winterbanden.En eventueel later in verband met het bekende olieverbruik dan tegelijk een kleine update aan pk's.Maar daar ga ik mij nog eerst verder in verdiepen. Hij gaat voor mij nu ook al snel genoeg en verbruikt nu nog niet zoveel olie. Dus eerst maar zo wat plezier beleven aan de TT.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]