Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door nckmlder
#89837
Hallo Audi TT mede-eigenaren!

Audi TT 2.0 TFSI
Bijna een maand ben ik nu in het bezit van een prachtige witte Audi TT 2.0 TFSI, bouwjaar 2007 en handgeschakeld. Hiervoor heb ik een Audi A1 1.2 TFSI gereden; prachtig S-Line binnen/buiten uitgevoerd, witte kleur en zwarte accenten. Na ongeveer een klein jaartje ben ik toch maar op zoek gegaan naar iets snellers. De A1 verkocht en uiteindelijk bij deze Audi TT uitgekomen. En ik moet eerlijk zeggen: wat rijdt het geweldig!

Some trouble...
Op dit forum heb ik al verschillende berichten gelezen over lekkage in voornamelijk de kofferbak. Helaas heb ik hier ook aan moeten geloven. Echter, ik heb niet echt een vermoeden waar het nou precies vandaan komt. Heb er zelf al in gelegen, terwijl iemand anders met de tuinslang op de auto spoot. Je zag ook daadwerkelijk het water binnen zien stromen. Het gaat om de ruimte achter in de kofferbak waar twee gaten te zien zijn (achter het achterste kunststof paneel). Deze ruimte/kamer vult zich dus naarmate er meer water op de auto wordt gespoten. Het was zelfs zo erg dat deze kamer was overgestroomd en dit dus resulteerde in een natte achterbank... De hele bodem was dus echt nat van het water. Dit heb ik dus nu opgelost door alles netjes schoon te maken. Het lek is helaas nog niet gevonden. Mijn vraag; heeft iemand hier ervaringen mee of suggesties? Alle hulp is welkom!

FYI: foto's komen binnenkort!

Nick.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]