Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door ginoceros
#90040
Hoi luitjes,

Vorige week een licht zilverkleurige MK2 Roadster van 2007 gekocht dus meteen maar even hier aangemeld.
We rijden al heel wat jaartjes in een A3 2.0 tdi naar werk en het werd tijd voor een sportieve "cabbie" voor erbij dus dat moest een TT Roadster worden met minimaal een 2.0 TFSI.
Afgelopen dagen al heel wat toertjes gemaakt in ons mooie Limburgse landschap en vandaag maar us een start gemaakt met kleien en even kijken welke Vagcom aanpassingen ik wil/kan gaan doen.
Ben aan het denken over een Smarttop module en ben benieuwd of anderen daar ervaringen mee hebben maar zal daar een ander topic over starten. Tevens even kijken hoe ik Bluetooth in de wagen kan krijgen icm de huidige Concert2 radio.

Paar piccies

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door miel
#90041
Welkom alvast, dakloos komen we de zomer wel door ;-)
Mooie bolide, verschillende opties voor bluetooth te vinden hier, en je bedoelt de comfortmodule ?
door ginoceros
#90042
Bedankt Miel,

Twijfel nog beetje over die BT optie of compleet ander "radio" systeem.

Nee bedoel een module om de cabriokap met 1 druk op de knop op de afstandsbediening (maar ook intern) te kunnen openen en sluiten. Nu moet je in de wagen de knop blijven vasthouden. Tevens kun je bij deze module de kap nog bij een hogere snelheid bedienen waarvoor je niet extra hoeft te stoppen als het plots begint te regenen.
Heb hem inmiddels besteld via het Duitse TT NRW forum.
Gebruikersavatar
door miel
#90043
Idd, dezelfde module. Gewoon inpluggen en afstandbedieningen inleren. Idd kun je dak bedienen tot 60km/u dan, maar zelf zou ik me er niet aan wagen...
Gebruikersavatar
door miel
#90044
Voor bluetooth hangt er een beetje vanaf waar het voor dient, telefoonbediening of full option met muziek en zo.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]