Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
#90291
Beste Audi TT liefhebbers,

Hierbij bied ik te koop aangeboden een zeer mooie Audi TT (2003) MK1 Turbo Quattro met 225pk.

Deze zilvergrijze TT is zeer goed onderhouden, heeft 229.250km gereden én heeft een APK keuring tot 02-05-2019 (zonder adviespunten). Deze auto heeft gedurende de jaren zeer goed onderhoud genoten. Het betreft een origineel Nederlandse auto waardoor het onderhoudsboekje/historie is ingevuld vanaf de aankoop op 10-01-2003 bij Auto Flevo (Audi) te Harderwijk. De auto heeft voor ons slechts 3 eigenaren gehad. Dus niet te vergelijken met diverse andere aangeboden geïmporteerde of versleutelde exemplaren. Dankzij het oerdegelijke motorblok en goede onderhoud kan deze Audi TT nog vele jaren vooruit.

Het laatste reguliere groot onderhoud is uitgevoerd in januari 2018. Daarbij zijn de volgende zaken vervangen: olie, olie filter, brandstof filter, interieur filter en bougies.
Remblokken, remschijven en banden bevinden zich in goede staat.

Het interieur en de carrosserie zijn extreem netjes.

Deze Audi TT beschikt over alle denkbare opties zoals lederen bekleding, airconditioning, radio met navigatie, CD wisselaar, Parrot Bluetooth carkit, xenon verlichting (af fabriek), stoelverwarming en zwarte hemelbekleding (de echte kenner kent het).

Het is een waar genot om in deze Audi TT te rijden. Zeker gezien het feit dat dit exemplaar 165 KW oftewel 225 PK heeft. De auto stuurt, rijdt en accelereert als een echte sportwagen.

Boekjes + facturen uiteraard aanwezig.

Waarom doe ik deze fantastische Audi TT nu weg kun je je afvragen, het antwoord is simpel, tijd/ruimtegebrek. Drie auto’s op de oprit is toch wel wat veel van het goede en kom er gewoon niet aan toe om in te rijden. De auto hoeft niet weg dus op onzin biedingen wordt niet gereageerd.

Voor vragen of meer informatie kan er te allen tijde contact worden opgenomen (hanssteenwijk@hotmail.com).

Op aanvraag zijn er meerdere foto’s beschikbaar.

Kom gerust kijken en laat je verrassen (alle keuringen zijn toegestaan)!

Vraagprijs: €5800,-
De auto staat in Bunschoten - Spakenburg (Ut)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]