Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Phiel de koeijer
#90684
Hallo allemaal, mijn naam is phiel de koeijer, ik woon in het prachtige zeeland en ben momenteel aan mijn proefschrift bezig van mij hbo opleiding die ik in eind augustus hopelijk afrond.

Ik bem sinds eind oktober 2018 in het bezit van n prachtige audi tt 8n 225 quattro uit 2002 met BAM blok.
Daarnaast is hy door de 1 na vorige eigenaar (die ik via dit forum heb kunnen achterhalen) mn tt tje voorzien van vr6 bumper, h&r ultra low setje carbon accenten en ga zo maar door. Ik rij dagelijks met veel plezier in mn autootje.

Voor de toekomst ben ik van plan nog het 1 en ander aan te passen aan de wagen, heb gister onder andere de onderste draagarmen en kogels vervangen door een camberkit en nieuwe kogels, voor in de toekomst staat nog een 3 inch downpipe en andere inlaat pijp op de planning.

Ik heb van thuis uit weinig kaas gegeten van heel het sleutel en monteer gebeuren, maar sinds kort werk ik samen met een maat van me mee om in een audi a4 b5 v6 een audi b5 2.7 bitrubo te lepelen en te tunen, en dat gaat me best goed af als leek. Ik rij met veel plezier in mn wagen, en ik kijk uit naar een rit/meeting.

Mvg, phiel de koeijer
door Phiel de koeijer
#90685
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik voor deze tt die tevens mn tweede auto nog maar is een simpel golfje 4 1.6 heb geredeb, en totaal niet bezig was met autos, maar mn tt heeft mijn gedachte verandert. En zo een wagen doet het natuurlijk ook altijd goed met de dames is me opgevallen
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]