Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door TTB2020
#91015
Gisteren mijn gebruikte 2007 TT 2.0TFSI Roadster opgehaald en me tevens direct ingeschreven op dit forum.
Mijn naam is Chris en ben woonachting in Rotterdam.
De TT is uitgerust met een "standaard" audio welke ik wil vervangen door hetgeen op onderstaande link wordt getoond.

https://www.carpar.nl/product/audi-tt-radio-navigatie-8j-radio-navigatie-android-n8au7tt/?gclid=CjwKCAiA66_xBRBhEiwAhrMuLb9_Z9XYUquzzXuOjXsinc_L1Ir8bm20FL2CF5kEL7ydgJaLVvWFyxoCt7oQAvD_BwE

De huidige audio is te beperkt in haar mogelijkheden en look en feel is niet echt eer van deze tijd.
Ik wil daarentegen ook niet direct het dashboard verkrachten met iets te "schreeuwerigs"
Dit model lijkt me redelijk "audio look" waardig.
Heeft iemand ervaring met deze radio? Mijn iPhone moet er mee verbinden.
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#91017
hallo, ik zou voor een originele RNS gaan, dan heb je direct toegang tot alle software mogelijkheden en deze herkent de iPhone, prima navigatie enz... ze worden tegenwoordig al voor €500 aangeboden en komen meestal uit Duitse schade of lease auto's, maar daar merk je niets van, als je maar de laatste generatie koopt en inclusief pincode... maar dat spreekt voor zich.
succes
grt
Peter
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#91022
heb het on mijn vorige TTS ingebouwd en het werkte prima, ook mijn iPhone.
Rij nu een Porsche en maak gebruik van Apple CarPlay, dit is echt super, alles handsfree, navigeren via de iPhone, whasapp voice en txt
, flitsmeister enz.... wil nooit meer anders
grt
P
door TTB2020
#91029
Peter van Poll schreef:hallo, ik zou voor een originele RNS gaan, dan heb je direct toegang tot alle software mogelijkheden en deze herkent de iPhone, prima navigatie enz... ze worden tegenwoordig al voor €500 aangeboden en komen meestal uit Duitse schade of lease auto's, maar daar merk je niets van, als je maar de laatste generatie koopt en inclusief pincode... maar dat spreekt voor zich.
succes
grt
Peter
Dank je Peter, heb afgelopen week gespeurd maar kom ze helaas niet tegen rond 500€.....zie alleen prijzen van rond de 800€ en hoger. Ik zoek waarschijnlijk verkeerd. Anyway, denk dat het toch 1 woord in de prijsklasse van rond de 300€. vind dat eigenlijk wel genoeg voor wat het moet doen. Gr. Chris
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#91030
op marktplaat eentje voor €330 [url]https://link.marktplaats.nl/a1303107160[/url]

Navigatie Audi TT
Geschikte automodellen:
AUDI TT (2006-2014)
Specificaties:
– Navigatie Europa met 3D kaarten en POI (Point of Interest, zoals tanken, accommodatie)
– Hoge resolutie 7” LCD-touchscreen
– Windows CE besturingssysteem
– Efficiënte warmteafvoer
– Bluetooth handsfree bellen, telefoonboek synchronisatie en A2DP audio streaming
– Audio- en videobestanden afspelen.
– Externe DVD drive (DVD, SVCD, VCD, DVD-5, CD, CD-R, CD-RW, DVD-9, DVD±R, DVD±RW)
– microSD-kaartslot en USB-poort met een kopieer-functie
– Dual Zone functie (Tijdens het navigeren bv. muziek luisteren en video’s bekijken)
– Radio AM / FM met RDS-functie (Ondersteunt Europa, Noord-Amerika, Azië)
– Mogelijkheid om logo’s voor het beginscherm in te stellen
– Ondersteuning voor iPod / iPhone
– Ondersteuning van Android smartphone’s
– Ondersteuning stuurwielbediening
– ingebouwde GPS ontvanger
– Knoppenverlichting aanpasbaar (groen of rood)
– RCA output voor het delen van video’s op meerdere monitoren (bijvb. met de hoofdsteun monitoren)
– Achteruitrijcamera aansluiting (met reverse control/ automatisch switchen bij achteruit schakelen)
– Screen-Mirroring functie (het beeld van uw smartphone spiegelen op dit toestel)
– Ondersteund Full HD 1080P Videoformaat
– Audioversterker met 4×45 watt
– Sub woofer ingang
– AUX IN: Video input 1, Input Links, Input Rechts
– AV OUT: Video output 1 + 2, Audio output Links voor en achter, Rechts voor en achter
– 7” navigatie Audi TT 8J
Let op: Dit betreft geen originele audi TT navigatie
Optioneel:
– Externe microfoon
– Achteruitrijcamera
Navigatie komt met de volgende onderdelen:
2 x ISO Stekkers
1 x CANbus Box
1 x GPS Antenne
1 x Radio Adapter Kabel
1 x Handleiding


[url]https://link.marktplaats.nl/a1303107160[/url]
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]