Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ruudhamaker
#91170
Hoi, Ruud hamaker hier. Sinds gisteren in het bezit van een TT 2003. Het gaat om een papaya gele uitvoering. Erg mooi. Wat kleine gebreken maar die hoop ik via dit forum op te gaan lossen ;-0
Gebruikersavatar
door JeHa
#91177
Moet eerlijk zeggen dat hij nogal tegenviel tov de foto's. Super leuk project om hem netjes te maken maar dan moet je hem wel voor een scherpe prijs hebben kunnen kopen...
door ruudhamaker
#91178
Ik heb hem voor 3500 meegenomen., zit nieuwe kap op. Zijn wat kleine puntjes. Bv de benzinemeter die niet goed werkt en er zit geen originele radio in. Verder brand het motormanagement lampje, die zal ik even laten uitlezen. Vandaag van binnen gereinigd daar kapt ie ook flink van op
Gebruikersavatar
door JeHa
#91179
Hoi Ruud, dan heb je meer geboden als wij, toen wij er stonden zat er nauwelijks olie in het blok,de pijlstok was droog. er drupte heldere olie rechts voor ergens uit, display werkte niet goed bij het dashboard en nogal veel krassen en deuken maar dat heb je zelf wel gezien. Ook de distributieriem moet gebeuren, denk meteen aan waterpomp, spanrollen, hydraulische spanner en als je het carter eraf haalt je aanzuigbuis filter. Ga je hem helemaal in orde maken of alleen genoeg om in rond te rijden? Heel veel succes ermee, graag foto's van de opknap nemen, ben heel benieuwd hoe mooi je hem krijgt.
door ruudhamaker
#91181
Hoi, de krassen en deuken probeer ik zo goed en zo kwaad door spot-repair weg te laten werken. Het display wordt deze week in orde gemaakt. Toen ik hem controleerden was de olie ok en er zat een onderhoud rekening bij. Verder is het dak nieuw. De laatste dsitributiewissel heb ik terug weten te lijden, maar dat is 70.000 km terug. Die moet denk ik dus gebeuren. Iemand ie daar een goedkoop adres voor weet? In principe is hij alleen voor deze zomer.
door wielepat
#91182
Ruud, ga je lak ook nog aanpakken?. Bumper, motorkap en achterzijde waren geel i.p.v. oranje.
Verder een unieke kleur er zijn nog maar 3 Papaya roadsters in NL
door ruudhamaker
#91183
Door lichtinval zou je kunnen denken dat er kleurverschil in zit, dat dacht ik eerst ook toen ik de foto’s zag. Dat is echter niet het geval, auto is inmiddels beoordeeld daarop door een professional Alleen het linker voorscherm wijkt een beetje af. De rest van de lak is nog origineel. Goed poetsen doet ook wonderen. Vandaag offerte voor de riem gekregen, dat viel ook mee. Het lastigste is de kleine schades rondom weg te werken denk ik. Maar ik heb geduld, ik denk dat ie echt mooi kan worden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
door JeHa
#91184
super leuk dat je hem in zijn glorie gaat herstellen,foto's zijn welkom natuurlijk :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]