Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#58805
mist ook de lipjes aan de achterbumper en de originele velgen ;) voorbumper en stuur zijn zo gewisseld... om over een dak zwart spuiten o.a. maar te zwijgen. Ik twijfel aan een echte maar je weet t maar nooit wat iemand wil veranderen aan iets moois wat t origineel al is.
door gazwold
#58926
Hi guys being a QS owner I can tell you not all of them have the Recaro Pole Position seat in them as you could choose when you buy it, as mine has heated seats instead of the Recaro's.

Grtz Gaz
door TT QS
#59112
Ik ben de gelukkige eigenaar van de door Allewijn gespotte TT QS. Ik heb dit jaar in Duitsland gekocht met 40.000 km op de teller. Het is al mijn derde TT Mk1. Hij is volledig origineel met geweldige stoelen. Met mijn 2 meter lengte kan ik nu in een TT zitten zonder het dak te raken.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59113
kom maar op met de foto`s dan? ben benieuwd hoe hij eruit ziet aangezien ik niet in delft kom. leuk trouwens dat je het toevallig hier tegen gekomen bent :)
door TT QS
#59135
Ivalo 2010 005.jpg
Ivalo 2010 006.jpg
Ivalo 2010 011.jpg
Hiermee wat foto's.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#59143
Die stoelen, stuur en vooral bar met netje zie ik wel zitten in mijn auto, zullen we een mini-meet doen in Delft?? :roll: :smt003

Nee, echt heel netjes! Wees er zuinig op!
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59148
mooi ding zeg!! heb hem nog nooit in het echt gezien dus misschien een idee om eens langs te komen op een meeting :P

nog begrijp ik niet waarom ze niet in nederland geleverd zijn nieuw.
Gebruikersavatar
door sweeper
#59155
goTTzilla schreef:mooi ding zeg!! heb hem nog nooit in het echt gezien dus misschien een idee om eens langs te komen op een meeting :P

nog begrijp ik niet waarom ze niet in nederland geleverd zijn nieuw.
Inderdaad mooie bak!

De BPM, MRB, & verzekering zou het zo duur maken dat die enkele die verkocht zou worden de kosten niet waard zou zijn.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#59156
is ie dan zoveel duurder nieuwprijs? het is toch alleen maar een ander kleur dak en interieur en wat kleine dingen van buiten. maar het blijft toch jammer :(
Gebruikersavatar
door denders
#59157
NL-markt stond er bij duurdere merken om bekend dat wij alleen de "karige" modellen namen.
o.a. Duitsland had vaak de vol-uitgeruste modellen die bij importeren dan ook flink minder duur uitvielen.
Het verschil is iets minder geworden met de moderne auto's maar nog steeds loont het om bepaalde auto's gewoon (nieuw/bijna nieuw) te importeren.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59176
zou een 70 mille nieuw moeten kosten in 2005 hier... enkele verkopen had PON geen zin in dus is hier nieuw niet geleverd. 239 pk, voor- achterbumper van de v6 en wat optisch anders stuur stoelen... gat werd dans chijbaar erg groot voor wat je er slechts voor krijgt als je t bedrag ging bekijken kon je beter een normale bestellen en die ombouwen.
Gebruikersavatar
door denders
#59185
Scheelt toch zo'n 26000 euro met het model dat ik heb uit zelfde jaar (met V6 attributen en maar 150pk), best veel dus ja!
Moet je nu denk ik niet gaan vragen wat een setje stoelen, stuur, pook, handrem, bar en netje kost bij de dealer... :wink: katsjing!
(Even interieur gezien dan nu alleen) Ik vind het super staan en had het graag meer gezien, maar ach ga niet eenzelfde soort auto terugkopen, verandering is ook wel weer leuk.

Weet iemand toevallig wat zo'n netje en vooral die bar/houder bij de stealer kost?
Zou dat te doen zijn, want die dingen vind je echt nergens 2e hands en door de sluiting die zo past op de plek van de achterstoeltjes past het vrijwel meteen.
Ben best benieuwd, ik heb vrijwel geen mogelijkheid om dit ding zelf te (laten) maken.
Gebruikersavatar
door sweeper
#59190
denders schreef:Weet iemand toevallig wat zo'n netje en vooral die bar/houder bij de stealer kost?
Grofweg een € 1.100,00 met alle schroefjes e.d. erbij volgens etka 2009
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]