Audi TT Club - Forum

Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Donateur of Club Member!
Kijk in de webshop voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door DvanBeurden
#88384
Hi, ik ben op zoek naar winterbanden voor mijn Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T Quattro (bouwjaar 2003). Wie kan mij hieraan voor de winter (november 2017) helpen? Dank alvast voor jullie reactie!
door DvanBeurden
#88391
Hi, dank voor je reactie. Ik heb doorgekregen dat de steekmaat 15J100 zou moeten zijn. Zijn deze banden dat ook? En wat is de breedte x diameter x hoogte? Zijn het alleen de banden of incl. velgen en wat is de vraagprijs?
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#88407
DvanBeurden schreef:Hi, dank voor je reactie. Ik heb doorgekregen dat de steekmaat 15J100 zou moeten zijn. Zijn deze banden dat ook? En wat is de breedte x diameter x hoogte? Zijn het alleen de banden of incl. velgen en wat is de vraagprijs?
Heeft u verder nog vragen n.a.v. mijn verstuurde email?
door DvanBeurden
#88408
Hi, ik was er net mee bezig om een kennis te raadplegen. Wacht nu nog even op zijn reactie. Laat je het z.s.m. weten. Nu ik je toch aan het mailen ben; Zijn de velgen nog onbeschadigd en zit er nog voldoende profiel op de banden?
door DvanBeurden
#89193
Hi, dank voor je email. Is prima hoor om ze op Marktplaats te zetten. Ik heb nog geen winterbanden, maar heb inmiddels definitief besloten dat ik deze velgen qua uitstraling niet passend/mooi vindt. Succes met verkoop en nogmaals dank voor je berichtje.
door DvanBeurden
#89255
Dank voor je berichtje op het Forum incl. link! Ik zal - bij interesse - reageren op Marktplaats.
door DvanBeurden
#89292
Dank allemaal! Ik ben inmiddels voorzien van een set winterbanden & -velgen.

(NB. geen idee hoe ik dit onderwerp op het forum kan afsluiten?)
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]