Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Breed
#9961
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van een schitterende TT. Ik ben 30 jaar en woon in de omgeving van Leiden. Mijn vorige auto was een peugeot 206 die op het laatst flink opgeleukt was. Mijn plannen voor de TT zijn beperkt, maar er gaat zeker het een en ander veranderen. Het 206forum was erg leuk en handig en ik vind het dan ook super dat dit forum bestaat! Het allereerste wat ik veranderd heb zijn de achterlichten. Die grote rode knotsen eruit en zwarte erin. Maakt hem toch weer een tikje specialer. Ik hoop snel eens naar een meeting te kunnen komen en jullie TT's te bewonderen.

Groete,, Breed
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door PaulusB
#9966
Welkom hier.

hele mooie TT Heb je daar blinkt goed. ben je
een verfijnd poetser :?: Nou iniedergeval veel
forum plezier.
door ruben
#9996
welkom op het forum. hoop dat je veel eraan zult hebben. ruben
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#10022
Welkom Breed,

Nette TT heb je daar.. Fraaie achterlichten.. Zaten deze er al op bij aankoop? of heb je ze zelf gekocht.. Ik vind ze erg mooi staan op jou zwarte bolide.

Veel prezier op het forum en met de TT natuurlijk.. :)

Groet,

Emiel
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#10023
Welkom!

Zo mooie TT!
Die achterlichten vindt ik toch wel heel vet op een zwarte TT!

Veel plezier hier, en hoop dat je hier veel over onze TT mag leren!

Greetz Jan
Gebruikersavatar
door Breed
#10045
Bedankt voor de leuke reacties! Om even te reageren: 'ik ben, denk ik, een gematigt poetser, maar wil wel het beste voor m'n bolide'. M'n auto is, voordat ik hem kocht, gepolijst en gepoetst door een bedrijf. Ik heb hem ook gezien voordat hij erheen ging en moet zeggen dat het een hele metamorfose was. Onder de motorkap ge-stoom-cleaned, interieur behandeld, het leer weer als nieuw, de stoffen bekleding in de kofferbak gestoomcleaned, de banden behandeld met bandenzwart, de voorbumper opnieuw gespoten, de buitenzijde dus gedaan en steenslag bijgewerkt. Oftewel een zgn auto toen ik er mee weg reed. Daarna heb ik hem helemaal in de meguiars wax gezet, want dat is echt het beste en meest gebruikersvriendelijk. Zo'n beetje alle showauto's worden ermee onderhouden. De wagen rook gewoon naar turtlewax toen ik hem kreeg en dat wil je toch niet meemaken. De achterlichten heb ik vervangen na de aankoop. Er zit nagenoeg niets rood in een tt en dan zitten er wel van die grote rode knotsen aan de achterkant?! Deze zwarte lexus look achterlichten zijn helemaal in de stijl van de koplampen en daarom leek het me wel mooi en apart. Ik vraag me af waarom de ontwerper hier nooit werk van heeft gemaakt?!? Ik heb ze besteld bij www.rbcartuning.nl in brielle, voor het heel schappelijk bedrag (179,-), en ze daarna zelf nog even afgekit, omdat ik ervaring heb met dit soort lichten van m'n 206 (vochtprobleem). Verder dat chromen randje in de diffusor geplakt. M'n vorige auto was zilver en daar zie je alle details op, maar op een zwarte auto... daarom dit accent. Ik moet alleen oppassen dat het niet over de top gaat. Subtiel ruulllezzz! Nu nog een single frame voorbumper. Nog veel wensen dus. Maar het is gewoon te gek om een tt te rijden en ik geniet er elke dag weer van! Voor vragen over poetsen of het stuiten van onderdelen kun je me altijd pm-en. Cheers, Breed

M'n vorige auto:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door charlotte
#10106
Mooie 206 ook...mooie bodykit had je daar.
Welkom hier met je inderdaad spetterende zwarte TT. ZO wat een glans,het valt echt op.
Maar ja meguiars is inderaad een superspulletje.

veel plezier hier.
groetjes,
charlotte
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]