Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ferdi
#20288
ik denk dat je twee zaken door elkaar haalt : als iemand ervandoor is met je TT en deze zit ergens in het buitenland....je kunt
ten alle tijde op internet via een speciale site, de toegang hiervoor krijg je bij aankoop van een gps track and trace, dit is kosteloos
behalve je internetverbinding natuurlijk. Daarom is het wel handiger om iemand op thuisfront op internet de gps te volgen. De gps zelf
hoeft geen berichten te sturen. Maar stel dat er niemand thuis is die je kan helpen de gps te volgen ... en je moet met je mobieltje
het internet op, dan heb je wel gelijk en ben je wel geld kwijt voor de data...Maar laten we eerlijk zijn, al kost het mij dan nog 50 euro aan data-
kosten, dan heb ik het er voor over, immers ik heb dan al een gps van 500 euro in de auto. Het zou betekenen dat ik dit kwijt ben, met de auto
ook erbij...dat zijn zulke lage bedragen vergeleken met wat er op spel is.
Ik wil hiermee overigens niet mensen bemoedigen om de held uit te hangen, maar ik ben wel zo iemand dat ik - alleen al uit
nieuwshierigheid de dief tot rusland zou volgen hihi...maar denk niet dat ik met lege handen thuis kom :smt051 alles wat van mij is, moeten
mensen met hun poten van afblijven!
door emanuel
#20298
Om de GPS data van je auto naar die website te sturen moet je GPS zijn positie doormelden via het GSM netwerk, GPS is nl eenrichtingsverkeer. Dat kost dus veel berichtjes. Je beltegoed raakt dus echt wel op. Mijn vraag is dus wat als dit op raakt terwijl je auto gestolen word. Een Simkaart met abbonnement is dan een veel veiligere maar dure oplossing.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]