Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door batje
#26739
Ik heb laatst een Pioneer autoradio gekocht voor mijn audi tt
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/12 ... index.html

Nu ben ik er mee naar de audi dealer geweest om hem erin te laten zetten, alleen nu zeggen ze dat het niet past omdat ik een bose systeem heb.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
Bij de dealer zeiden ze dat het mieschien kon met een kabeltje ertussen maar ze wisten niet waar je dat kon halen of welke kabel het moest zijn.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#26754
De radio kan er gewoon ingebouwd worden. Je hebt er echter wel een verloopkabeltje voor nodig om het lijnsignaal naar je versterker van 4V op te krikken naar 6V (als ik het goed heb), anders krijg je een zeer irritante "plop" over je speakers bij het uitschakelen.
Ook is er een extra antenneversterker nodig, omdat deze normaal gesproken in de originele radio zit en niet in de aftermarket radio's.

Er zijn hier op 't forum al diverse topics gestart met dit onderwerp, wellicht dat een zoekopdrachtje middels de zoekfunctie van het forum je de nodige informatie kan verschaffen :wink:

Overigens, Charlotte (van Car Styling Oss), kan je hiermee ook uitstekend helpen :!:
Mail haar even een foto met alle stekkers van zowel de radio als de kabelboom in de wagen en zij kan je precies vertellen wat je nodig hebt.
Kijk even op Car Styling Oss voor de contactgegevens.

Succes!

Groeten
Joop
door batje
#26755
Bedankt, dan doe ik dat even!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]