Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PeTTer
#3160
Hallo TT rijders

Via deze weg weg ik mijzelf even voorstellen mijn is Peter en ben inmiddels alweer in het bezit van mijn tweede TT.
De eerste was een TTC 180 pk met de kleur DENIM blauw met het bouwjaar 1999 en deze is weer ingeruild in januari op een TTCQ 250 pk met de kleur SPRINT blauw met het bouwjaar 2003 dus rij nu alweer 6 jaar TT naar volle tevredenheid.
De auto is FULL option en daarbij is er nog een VDO navigatie systeem ingebouwd omdat ik persoonlijk het orginele navigatie syteem iets te beperkt vindt met alleen pictogram en gesprokken aanwijzingen.
Daarbij is de auto nog voorzien van een set RS4 velgen met de maat 18 inch.
De auto wordt hoofdzakelijk gebruikt in het weekend en om mee naar zuid Frankrijk te rijden voor de zomervakantie of naar Oostenrijk voor de wintersport in beide gevallen is het geen probleem om voor 2 personen voldoende spullen mee te nemen, alhoewel de bagageruimte in de TTC180 pk wel iets groter was als in de auto die ik nu rij.
Maar ja je moet nu eenmaal offers brengen.

Het plan om na de eerste TT meting een TT-forum op te richten was een goed initiatief, in Oss ben ik geweest en het was een geslaagde dag, voor de tweede meting in Friesland was het niet mogelijk om te gaan omdat we opdat moment in zuid Frankrijk waren voor vakantie.
Maar gezien de foto's was het ook dit keer weer een geslaagde dag.

Tot zover mijn TT historie :lol:.

groete Peter

Afbeelding
Afbeelding

Hallo Allemaal,

Na mijn TT verkocht te hebben in 2010 en overgestapt naar het andere duitse merk BMW een BMW X6 aangeschaft een hele fijne auto om in te rijden met ongelofelijk veel bergruimte ten opzichte van de TT, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus toch weer opzoek gegaan naar een Audi en heb deze inmiddels gevonden en gekocht, weliswaar geen TT maar een goed alternatief, een Audi R8 V10 in de kleur Sepang Blauw. Rijdt voor mijn gevoel het zelfde als de TT dus hier geen bijzonderheden over met misschien toch nog wel een ding, deze auto heeft nog minder bagage ruimte als de TT.

Blij om weer terug te zijn in de Audi groep.

Groete Peter
IMG-20140514-WA0001.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door PeTTer op do mei 22, 2014 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door MARK
#3161
Welkom op het Forum Peter.....mooi exemplaar heb je daar!!

Als je de Topics zo eens doorleest, zul je zien dat we intussen volop bezig zijn een TT-Club op te richten. Hiervoor vindt Zaterdag a.s. de eerste Bestuursvergadering plaats.
We hopen je dan ook van harte welkom te mogen heten als Clublid zodra alles officiëel is. :)

Groetjes,

Mark.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#3162
Welkom Peter, mooie TT, had em gezien in Oss en het is een zeer mooi exemplaar.

Veel forum plezier en wie weet tot ziens op een meeting.

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3164
Hoi peter welkom hier. En idd een hele mooie TT heb je deze vond ik persoonlijk is oss de mooiste toen. Verders veel forum plezier

Gr Paul
Gebruikersavatar
door charlotte
#3166
He Peter welkom en veel lees en post plezier hier op het forum.

groeten uit Oss

charlotte
Gebruikersavatar
door EsTTher
#3206
Hoi Peter,

Welkom hier..
Ik was zelf ook op de meeting in Oss , maar die was zo druk bezocht dat ik me jou niet meer kan herinneren :oops:
Ik vind je auto erg mooi, vooral die rode remblokken en die mooie blauwe kleur.

Veel plezier op dit forum.

Groetjes,

Esther
Gebruikersavatar
door MisterCats
#3727
Hi Peter,
Ja, in Oss heb ik ook je TT kunnen bewonderen. Mooie auto :P

Als je naar Oirschot komt wil ik nog wel eens een paar details bekijken.
Hopenlijk tot ziens
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]