Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door robbyrr
#33101
Afbeelding

Vandaag is ie eindelijk helemaal klaar!!...jammergenoeg was de dipje er niet uit te krijgen maar dat kan eventueel later nog met t aanpassen van de wastegate,maar mij hoor je niet klagen....hij gaat als een trein...:D...wat een monster..haha...heeft ff geduurd,maar dan heb je ook wat..:D

tis een slechte foto,maar er staat iig 479.1N koppel,enginePK's 402.6 en aan de wielen 367.0pk's!!..
door overcome
#38890
robbyrr schreef:Afbeelding vervangen door een URL [url]http://www.postimage.org/aV2fHlQA.jpg[/url]

Vandaag is ie eindelijk helemaal klaar!!...jammergenoeg was de dipje er niet uit te krijgen maar dat kan eventueel later nog met t aanpassen van de wastegate,maar mij hoor je niet klagen....hij gaat als een trein...:D...wat een monster..haha...heeft ff geduurd,maar dan heb je ook wat..:D

tis een slechte foto,maar er staat iig 479.1N koppel,enginePK's 402.6 en aan de wielen 367.0pk's!!..
mooie waardes ik ben nog opzoek naar een turbo kit ik wil ook naar de 400pk gaan
maar ik heb wel een quattro waar heb jou kit gehaald
grtzz
door overcome
#38899
bedankt ga hier zeker een kijkje nemen en nog geen problemen gehad met en 400pk sterke set-up
door robbyrr
#38901
tja,problemen niet echt,maar de spruitstuk was gescheurd,is weer gefixt,de wastegate was losgekomen door trillingen en dat soort kleine dingetjes,en nu lekt de schakelbak,ik denk een keering of iets dergelijks,maar dat zijn kleine dingetjes die zo gemaakt zijn,maar je moet er wat voor over hebben om zo snel te gaan..:D...motorisch houdt alles heel goed stand,de turbonetics T3/4 is echt een monsterturbo...:D..wat voor turbo ga jij dr inzetten?..
Gebruikersavatar
door jos_br
#38902
:D Verslavend he..........

Jos.
door overcome
#38904
robbyrr schreef:tja,problemen niet echt,maar de spruitstuk was gescheurd,is weer gefixt,de wastegate was losgekomen door trillingen en dat soort kleine dingetjes,en nu lekt de schakelbak,ik denk een keering of iets dergelijks,maar dat zijn kleine dingetjes die zo gemaakt zijn,maar je moet er wat voor over hebben om zo snel te gaan..:D...motorisch houdt alles heel goed stand,de turbonetics T3/4 is echt een monsterturbo...:D..wat voor turbo ga jij dr inzetten?..
als het mogelijk is wil ik er een gt3071 of gt3076 twin scroll maar ik weet niet of je hier een spruitstuk voor vind twin scroll spoelt sneller op of welke turbo raden jullie aan

grtzz
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]