Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door nickbox
#45098
Terwijl iedereen zich in Nederland druk maakt om een kinderachtig griepje is er iets wat vele malen erger is in ons land.
De Prius.......Het vervoermiddel van de wereld verbeteraar......
De betweter...maar eigenlijk de gierigaard die liever op z'n portemonnee zit dan in een normale auto.

Deze zwaar gesubsidieerde belasting ontduikers presteren het keer op keer om met 90 km per uur te gaan inhalen....

Eindeloos lijkt het te duren, wat een zicht vervuiling door dat gedrocht op de wegen.

Zou het niet beter zijn om op nachtstroom te rijden zodat wij er geen last van hebben?
Welke straf voor deze P*Priusrijders....de elektrische stoel?

Afbeelding

Afbeelding
Petrol rules!
Afbeelding
Gebruikersavatar
door tony
#45100
:D prius zooi :D :D

groet ton
Gebruikersavatar
door nickbox
#45105
Meteen recyclen....

Zijn de Priusrijders de nieuwe Lada rijders?
door ptie
#45107
Kom nou mensen, laat Prius rijders lekker in hun waarde. Wat een kul topic. Dicht ermee.
Gebruikersavatar
door denders
#45110
Beetje verveel topic begrijp ik?

Alsof TT rijders heiligen op wielen zijn met hun zogenoemde inhaalakties...NOT

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

enzovoorts....



Gewoon lekker rijden wat je wilt..waar maak je je druk om :roll:
Gebruikersavatar
door nickbox
#45118
Kijk als je op een dag 4 keer achter een Prius zit die met tergend langzame snelheid met een inhaal actie bezig is....
Vaak zonder richting aangeven er ineens voor, ja dan heb je het wel even gehad, er zijn ergere dingen om je aan te ergeren.
Maar nu is het even de lelijke Prius..........
Mag ik ook even...?
Natuurlijk zijn er ook race idioten, maar daar maak ik me niet schuldig aan, elkaar gewoon de ruimte geven is mijn manier van rijden.
En dat is voor veel mensen vaak erg lastig, begrijp ik.
Gebruikersavatar
door denders
#45127
Tuurlijk mag je.. Maar als ik topics moet maken over sukkelaars die geen richting aangeven en noem maar op, staat dit forum vol! :wink:

Het is niet de Prius die je bedoelt, die gaan heus wel maar degene die achter het stuur zit die z'n rijbewijs ooit bij een pakje Blue Band heeft gespaard ofzo!

Ik laat me niet vaak uitdagen, maar gisteren eentje in het donker achter me, bij Schiedam voor de Beneluxtunnel richting Spijkenisse.
Die lange scherpe bocht daar voor degenen die weten wat ik bedoel.
Op het rechte stuk, ik normaal inhalend, links. Ineens vlak achter me, remmen natuurlijk (hoe hard wil je aankomen en moeten remmen?)
Ik rustig verder, naar rechts, hij er voorbij, ik weer links en niet afremmen bij de bocht maar gas geven.
Ik weet dat de TT een goede wegligging heeft maar ik dacht, laat ik is kijken.
Hij helemaal tot bijna over de grens overhellen en over de rechtse streep haha!
Links ervoorbij en misschien wel met 120/130 km/u die scherpe bocht.
Banden piepten niet eens!! (terwijl voor ze al beetje versleten zijn)
1 keertje EPS lampje maar aan , en die kerel gelijk rustig achter me, daarna ervoorbij gelaten op zijn gemak hahaha :D

Just to impress who's boss :P
Gebruikersavatar
door TTPost
#45133
Je leeft maar 1 keer, dus waarom Toyata, als je Audi kan rijden :D :D :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#45145
'T zijn vaak wel bumperklevers....meestal aan mijn voorbumper........... :D
Dit maakt ook wel weer wat duidelijk: Klik
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#45147
Kul topic, indd dicht ermee. Ik heb er zelf pas ingereden. Prima wagen, heerlijk ruim en zuinig. Als ik een gezin had gehad had de TT eruit gegaan voor een dergelijke auto.
Wat er ook wordt gezegd, elke automerk en bestuurder ervan in zn waarde laten, oiz
door rokky
#45271
xcharmedx schreef:Kul topic, indd dicht ermee. Ik heb er zelf pas ingereden. Prima wagen, heerlijk ruim en zuinig. Als ik een gezin had gehad had de TT eruit gegaan voor een dergelijke auto.
Wat er ook wordt gezegd, elke automerk en bestuurder ervan in zn waarde laten, oiz
Dito, en natuurlijk moet je WEL racen in een TT Nickbox anders had je wel een prius gekocht..... :D

Het "Hoe zuinig rijdt je TT" mag er van mij ook wel af trouwens. Een Tt koop je niet voor de zuinigheid daar heb je wederom een Prius voor.... :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#45295
rokky schreef:
Dito, en natuurlijk moet je WEL racen in een TT Nickbox anders had je wel een prius gekocht..... :D

Het "Hoe zuinig rijdt je TT" mag er van mij ook wel af trouwens. Een Tt koop je niet voor de zuinigheid daar heb je wederom een Prius voor.... :D
Ik durf mijn volgende vraag bijna niet meer te stellen...
Rijdt de MK2 beter en harder dan de MK1....en waar in Nederland kan je dat op de openbare weg uitproberen....... :shock:

Wij krijgen in januari ook een tweede TT erbij, dezelfde die Rokky heeft, knal rood dus. Label D geloof ik...volgend jaar € 1 600,= goedkoper.....
Ik vraag me af, wordt je daar wel eens mee lastig gevallen, expres lang voor je blijven rijden, je er niet langs laten enzo?
Vroeger had mijn vrouw ook een rode sport wagen, toen werd het je wel eens lastig gemaakt, als je moest invoegen ofzo......

Verder blijft de Prius natuurlijk gewoon lelijk.......als ik een gezin zou hebben zou ik denk toch voor Citroen gaan.......
door rokky
#45296
nickbox schreef:
rokky schreef: Ik durf mijn volgende vraag bijna niet meer te stellen...
Rijdt de MK2 beter en harder dan de MK1....en waar in Nederland kan je dat op de openbare weg uitproberen....... :shock:

Wij krijgen in januari ook een tweede TT erbij, dezelfde die Rokky heeft, knal rood dus. Label D geloof ik...volgend jaar € 1 600,= goedkoper.....
Ik vraag me af, wordt je daar wel eens mee lastig gevallen, expres lang voor je blijven rijden, je er niet langs laten enzo?
Vroeger had mijn vrouw ook een rode sport wagen, toen werd het je wel eens lastig gemaakt, als je moest invoegen ofzo......

Verder blijft de Prius natuurlijk gewoon lelijk.......als ik een gezin zou hebben zou ik denk toch voor Citroen gaan.......
hahaha.... MK2 rijdt idd beter en harder (Massari heeft ze allebei gehad die kan het be-amen), uitproberen kan op de A6 van emmeloord naar Joure.... :D
Met de TT heb ik juist minder last ze gaan eerder aan de kant miss ook door het uiterlijk en de xenon?? zeg het maar, maar lastpakken blijf je altijd houden gewoon gas er op en rechts er langs of ff knipperen, gebruik je het groot licht ook eens :D
door ptie
#45297
Ik proef iets van een wedstrijdje tussen een MKI en II :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#45552
Vermogen is leuk als je pa stukken heeft (sleutels werkten na 12 jaar niet meer, moesten bij Audi opnieuw aan de computer ff inleren) de A3 op een auto ambulance en met de S3 ervoor naar de dealer, leuke combinatie maar wat leuker is mensen denken dr voorbij te kunnen als je op moet trekken als die 1,5 bar druk vrij komt dan kiezen ze dr positie weer... zuinig rijden was t niet maar wel veilig met de rest van t verkeer mee en keek op dat een S3 dus 1960 kg mag trekken, lijkt wel een terreinwagen :D en t quattro systeem en de koppeling geven niks om t gewicht die gaat gewoon vlot vooruit. Maare wie Toyota af gaat zeiken begeeft zich op glad ijs want heb die eentje als eerste auto gehad en echt nooit wat mee gehad op een versleten accu na en als je zo t forum leest kan je dat van TT's niet altijd zeggen, ik kan dat helaas van Audi niet zeggen.

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]