- vr feb 26, 2010 11:36
#49332
er heerst bij mij nog wat onduidelijkheid over de volgende dingen;
Ten eerste de Blow-off Valve..ik lees hier en daar dat dit niet op onze TT kan zonder de ECU aan te passen?
Ik heb momenteel een universele BOV gemonteerd en volgens mij werkt het prima? (blaast duidelijk hoorbaar af)
Is het dan nu slecht voor mijn turbo e.d?
Wat is het verschil als ik nu een Forge DV Splitter monteer?
Next Question: Ik zou graag een grotere turbo plaatsen, kan dit zonder verdere eventuele aanpassingen?
Mij is het volgende verteld..ik kan gewoon een grotere turbo plaatsen (in dit geval Gt28R)..de computer regelt automatisch de turbo in.
GT28R Turbo zal gaan opspoelen bij 3000rpm.
Enigste aanpassing die ik zou moeten doen is een ander uitlaatspruitstuk?
Hoop dat iemand dit voor mij duidelijk kan uitleggen want ik heb mijn vraagtekens er nog bij...
Ten eerste de Blow-off Valve..ik lees hier en daar dat dit niet op onze TT kan zonder de ECU aan te passen?
Ik heb momenteel een universele BOV gemonteerd en volgens mij werkt het prima? (blaast duidelijk hoorbaar af)
Is het dan nu slecht voor mijn turbo e.d?
Wat is het verschil als ik nu een Forge DV Splitter monteer?
Next Question: Ik zou graag een grotere turbo plaatsen, kan dit zonder verdere eventuele aanpassingen?
Mij is het volgende verteld..ik kan gewoon een grotere turbo plaatsen (in dit geval Gt28R)..de computer regelt automatisch de turbo in.
GT28R Turbo zal gaan opspoelen bij 3000rpm.
Enigste aanpassing die ik zou moeten doen is een ander uitlaatspruitstuk?
Hoop dat iemand dit voor mij duidelijk kan uitleggen want ik heb mijn vraagtekens er nog bij...