- di dec 05, 2006 12:43
#5960
Ben al een tijdje bezig om wat zaken uit te zoeken rondom een ander uitlaatsysteem. Heb leuke dingen gezien van Supersprint, EPS, Miltek en andere merken.
De vraag is eigenlijk waar ik het beste verbeteringen kan aanbrengen aan de standaard uitlaatsysteem van mijn TT.
Een sportkatalysator zou mooi zijn, heb je ook geen problemen bij de APK, maar zo'n kreng kost nog duurder dan een andere einddemper van bijvoorbeeld Miltek! Een loze buis ipv. je kat zou dan een goedkopere oplossing zijn, maar dan heb je weer problemen met de APK.
Van velen hoor ik dat het standaard uitlaatsysteem toch al best goed te noemen is.
Wil eigenlijk naast een katloos systeem ook een einddemper met grotere eindpijpen (Miltek) met een diameter van 100mm. Echter weet ik niet of de standaard einddemper al volstaat qua prestaties en dat ik wellicht beter af ben met losse (grotere) eindstukken die de standaard eindstukken vervangen.
Wat zouden jullie doen?
De vraag is eigenlijk waar ik het beste verbeteringen kan aanbrengen aan de standaard uitlaatsysteem van mijn TT.
Een sportkatalysator zou mooi zijn, heb je ook geen problemen bij de APK, maar zo'n kreng kost nog duurder dan een andere einddemper van bijvoorbeeld Miltek! Een loze buis ipv. je kat zou dan een goedkopere oplossing zijn, maar dan heb je weer problemen met de APK.
Van velen hoor ik dat het standaard uitlaatsysteem toch al best goed te noemen is.
Wil eigenlijk naast een katloos systeem ook een einddemper met grotere eindpijpen (Miltek) met een diameter van 100mm. Echter weet ik niet of de standaard einddemper al volstaat qua prestaties en dat ik wellicht beter af ben met losse (grotere) eindstukken die de standaard eindstukken vervangen.
Wat zouden jullie doen?
Audi TT(S) 2.0 TFSI