Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59676
Hoi allen,

Komende dagen vinden er live werkzaamheden plaats om alles betreft de webshop te laten functioneren. Op het moment dat dit correct werkt wordt dit gemeld. Het kan zijn dat bestaande accounts nog fouten zien tijdens het bestel proces, de shop zal gekoppeld moeten worden aan bestaande accounts, zodra dat werk uitgevoerd is en dit correct functioneert wordt dit gemeld op het forum en de site.

Zodra de shop geheel functioneert zal het aanbod aangevuld worden grotendeels staat alles uit en niet gepubliceerd tot op heden.

Vervolgens staat er op de planning het vormen van verschillende gebruikersgroepen om het forum opnieuw in te delen en gebruikersgegevens beter te beschermen voor gasten die nu vrijwel alles kunnen inzien wat niet altijd even handig is. Voor 2011 zal er dan een heel andere indeling ontstaan, de keuze is dan aan de gebruiker: gast, donateur, clublid of sponsor. Clubleden krijgen een eigen gedeelte waarin ze zelf vrij zijn om gegevens bekend te maken die zij willen delen met andere leden. Buitenstaanders hebben geen rechten om die gegevens in te kunnen zien bijvoorbeeld.

Mvg Paul en Ronnie
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60042
De eerste 1050 van 1680 accounts zijn inmiddels handmatig nagelopen.

De eerste 1050 accounts betreffen alle account namen A tot en met de O zijn handmatig in de shop (gekoppeld) nagelopen en kunnen gebruikt worden i.c.m. de webshop. Daarnaast is in het begin gekeken wie het meest ingelogd zijn met regelmaat en die accounts vrijwel allemaal al omgezet.
Gebruikersavatar
door sweeper
#60044
Goed bezig op je vrije zondag. :smt023

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem dat ik op zondag m'n offertes, rapporten e.d. voor m'n klanten moet maken. :(

Zin heb je er niet in, maar je moet het een keer doen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60048
Accountnamen op alfabet welke gecontroleerd zijn en de shop kunnen gebruiken:
A - done
B - done
C - done
D - done
E - done
F - done
G - done
H - done
I - done
J - done
K - done
L - done
M - done
N - done
O - done
P - done
Q - done
R - done
S - done
T - done
U - done
V - done
W - done
X - done
Y - done
Z - done
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60052
Gecontroleerd zijn:
ID 1 - 1304
1400 - 1685

De rest volgt later wel om 10 uur vandaag begonnen... ben het voor nu even beu.
Gebruikersavatar
door denders
#60054
Razende Ronnie :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60056
Was maar weer verder gegaan aan de shop zelf en wat producten. Straks die laatste accounts koppelen dan is dat achter de rug. Shop toont nog niet mooi en volledig maar geeft meer weer nu.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60067
Alle accounts die tot op heden aanwezig zijn zijn gekoppeld aan de webshop, dus wie het wil kan er gebruik van maken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]