Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#67086
Kon het niet laten :roll: .. "4Launch" had hem op voorraad (1x) dus de MSI is besteld in Eindhoven & betaald, 2 jaar pickup& return garantie!
(heb weleens meer daar besteld)
Levering overmorgen denk ik zelf.
Afbeelding

nu de rest verzinnen/opzoeken..
:wink:
Laatst gewijzigd door denders op di jul 05, 2011 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door sweeper
#67089
Ziet er netjes uit.

Voor VCDS (HEX-USB CAN) zie bijv. HIER
In de UK is het duidelijk gunstiger.
Gebruikersavatar
door denders
#67090
Dat scheelt nogal zeg!
Engelse versie is dan geen probleem voor dat verschil!

Krijg je er dan ook zo'n 90 pagina tellende handleiding bij?

HEX is toch de uitgebreide VCDS??

Balen, heb geen credit card.. dus dat wordt mailen voor een ING buitenland overschrijving indien mogelijk, paypal ben ik vanaf gestapt.
Gebruikersavatar
door sweeper
#67091
Geen idee waar HEX voor staat, maar volgens mij heeft het met de kabel/dongle te maken. VCDS is alleen het software progje om het te kunnen gebruiken. De HEX-USB CAN is voor alle wagens van '93 t/m toekomst. Je bent dan op alles voorbereidt.

Ik doe het niet graag, maar als je er echt niet anders uitkomt, heb ik paypal & creditcard.

Paypal kost niks, dus waarom van afgestapt?
Gebruikersavatar
door denders
#67094
Ja klopt, HEX is volgens mij iets uitgebreider dacht ik gelezen te hebben ergens.
Neu, betalen komt wel goed. Paypal was ik bijna een keer mee opgelicht maar gelukkig lette ik zelf op.
Maar betalen komt wel goed, bedankt!
Als ze willen kom je met een IBAN & SWIFT nummer heel erg ver en een vriend van me heeft nog paypal ook.
Gebruikersavatar
door denders
#67142
Het heeft toch wat aandacht en uurtjes gekost maar de netbook draait al mijn software en besturingssysteem(XP) prima!
Er komt nog een SSD disk in want de 320 Gbyte 2,5" harddisk is de bottleneck maar nog steeds geen straf hoor :wink:
Als je een tijdje zit te turen naar dat schermpje is mijn 22"samsung monitor ineens zo groot nu!

Met de originele HexUSB-VagCom moet ik nog even aan de slag om te kijken waar ik hem aan ga schaffen voor een zo laag mogelijk bedrag.
Gebruikersavatar
door denders
#67236
Eric, dat gunstige valt uiteindelijk wel mee.
De hele set kost 289,75 britse ponden EX. btw (vat) uiteindelijk kom je omgerekend op 389,27 Euro en dan nog verzendkosten!

De NL-versie kompleet zag ik voor €406 staan.

(Pff wat een geld voor een kabeltje en software trouwens maar ja, je kunt er wel alles mee als ik zo kijk)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]