Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#67346
Ik gok dat het toch aan jouw ligt, want hier geen problemen.
Anders maak je eerst de tekst, en ga je met edit alsnog de foto's erbij plaatsen.
Het verkleinen van foto's wil het ook vergemakkelijken. Imageresizer is een makkelijke.
Gebruikersavatar
door denders
#67352
Nooit problemos daarmee, ook op mn werk niet :wink:
Achterbanden? heb net nieuwe..vertel!
door PieTTaudi
#67357
Jammer Roger dat je in deze bewoordingen de aandacht trekt. Voor mij is dit vloeken, iets waar ik een hekel aan heb. Lost je fotoprobleem niet op. Er is vast een andere-betere- manier om hier advies hierover in te winnen.
Verder natuurlijk succes met het toevoegen van leuke tekst en foto's.
met vr.groet, PieTTer
Gebruikersavatar
door sweeper
#67369
Heb je al eens je ophanging goed na laten kijken, en zo mogelijk laten uitlijnen, want wat jij aangeeft hoort echt niet.

Ik heb mijn Dunlopjes er al weer 3 jaar onder hangen, en heb ze meegenomen vanonder mijn Golf4 waar ze ook nog 1,5 jaar onder gezeten hebben. Nog een dagje Assen op de limiet mee gedaan, en afgelopen week kwamen ze keurig door de APK met nog 3,6 mm. voor & 4,0 achter.
#67373
Oke Roger, dank je voor je correctie.
sapperdeflap komt vlg mij uit de serie PIPO de clown.
Kijk das nou wel heel leuk gevonden.
Maar oke, blij dat je het zo sportief opvat.
een HarTTelijke groet van mij, PieTTer
Gebruikersavatar
door sweeper
#67375
Je kan de "toe-in" toespoor achter aanpassen, en met verstelbare spoorstangen (van forge bijv.) kan je het camber bijstellen. Het laatste is meestal nodig bij verlaging.

Moet nog ergens topic zijn met foto's van mij waar het over de uitlijning gaat.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67385
creative117 schreef:Dat is me nu al een paar keer overkomen, zit ik een heel verhaal te typen, voeg ik foto's toe, bekijk ik deze foto's in de voorbeeldfunktie, kan ik alleen nog maar de foto sluiten en dan is mijn verhaal ook weg tsjesus wat wordt ik daar kriegel van .............piep........................piep............................piep....................piep.................., zo dat is er uit, en dan maar geen verhaal over mijn nieuwe achterbanden!!!!!!!!!!! En als iemand deze schoen past, regel het.
Je zal wel wat fout doen... want sterker nog je mag vel meer hier dan op andere fora en zelfs grotere afbeeldingen aangezien niet iedereen snapt dat t rgb moet zijn en dan een afbeelding niet groter dan 250 kb... nee gewoon mb's groot lekker uploaden mits je t goed doet sluit dat correct in. Of er moet een vervuild systeem gebruikt worden, of je doet er te lang over... of je hebt een systeem met software waar bugs in zitten en dan werkt t ook niet naar behoren.

tip: www.ccleaner.com ruimt heerlijk een hoop van je pc op waaronder het tijdelijk internet geheugen wat vol loopt en dan voor problemen kan zorgen.

Maare jouw wagie kan idd die forge set gebruiken wat Eric al aangehaald heeft.
Gebruikersavatar
door sweeper
#67390
Ja dat zijn de stangen. Ik weet via TTforumUK dat er nog anderen zijn, maar geen merk.
Jij hebt toch een quattro? Dan zitten ze er op, en ja met een digitale 4 punts uitlijning kan je dan prima zien of er achter iets aan de hand is.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]