Audi TT Club - Forum

Post hier links van anders sites, tuning bedrijven, persoonlijke sites, clubs enz. om met elkaar te delen.
Forumregels: Indien u een commercieel doel heeft om een link te posten, neem dan contact op met info@audittclub.nl en geef aan dat u wilt sponsoren. Indien u slechts een link wilt plaatsen met een commercieel doel dan loopt u het risico dat uw account wordt geblokkeerd en de geplaatste post(s) worden verwijdert van het forum. Indien accounts spam blijven posten worden deze geblokkeerd en volgt er eveneens een IP ban.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#65247
Leuk om te lezen en zien!

Grappig zo'n concept car, je zult hem maar hebben..die zijn goud waard meestal!
Oftewel de homologatiemodellen.

Let op de details:
De tankdop.(kwartslag gedraaid + verdiept ingebouwd)
Donkere koplampen, dit is wel erg helder (of is dat een optie Sline?)
Vooronderspoiler net ff anders in het ontwerp + velgen
Raampjes achter: geen
Geen zijknipperlicht op de flanken
Spiegels zijn een fractie anders..
Grotere binnenspiegel
Neus sluit niet in één lijn aan op de lampen
TT logo (met racevlaggetje)
Uitlaten staan naar beneden gericht (diesel??) en zijn heel dun met beschermkappen eromheen!

Let op photoshop???
Op het ene plaatje staat de tank links (van boven gezien), andere rechts!
TT Logo eveneens! :wink:

Dash is echt veel anders in te zien.
Je kunt zien dat ze nagedacht hebben over veel dingen.
Stuur had ik wel willen hebben zo.

Interesting :smt006
#65260
Inderdaad heel erg leuk om te zien dat in grote lijnen er vrijwel niets is veranderd. En gelukkig hebben ze niet zulke idioot grote cijfers in de toerenteller toegepast.

De Porsche Boxster heeft ook van die idioot grote cijfers en dan ook nog een raar lettertype gebruikt in hun dashboard. Op de een of andere manier past dat totaal niet bij een een merk als Porsche (of Audi) vind ik.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#65261
Ben het helemaal met je eens Niels, de oudere Porsches waren veel "volwassener" qua lettertype, tis net een Cartoon-type vind je niet?
Maar ja, zal wel weer ergens een designer een oude klassieke 550 spyder type voor ogen hebben gehad, volgens mij lijkt het daar veel op maar in cijfers staat het niet zo :wink:

Vind Audi interieurs mooier dan toch ook al ben en blijf ik Porsche fan ook.
#65262
Ja inderdaad het is zonde dat ze met zo'n dashboard op zo'n manier alle klasse/stijl verprutsen die toch bij porsche hoort.

Ook ik ben een groot fan van porsche en als je een foto van een porsche 911 naast onze TT zet, dan zie je toch wel veel lijnen en vormen terugkomen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#65267
niels schreef:Inderdaad heel erg leuk om te zien dat in grote lijnen er vrijwel niets is veranderd. En gelukkig hebben ze niet zulke idioot grote cijfers in de toerenteller toegepast.

De Porsche Boxster heeft ook van die idioot grote cijfers en dan ook nog een raar lettertype gebruikt in hun dashboard. Op de een of andere manier past dat totaal niet bij een een merk als Porsche (of Audi) vind ik.
Lijkt wel een Peugeot :D
#67924
ok,ok is niet meer first generation, maar vindt deze mooi concept 8) :smt004
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#68008
aangezien ik in de onmogelijkheid verkeer om eigen foto's up te loaden,moet ik toch iets hé :wink: :smt006
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]