Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6759
Ik wil eens 20" proberen, kijken of dat dat nog rijdt dan is verlagen helemaal niet meer nodig ;)

Variant 3 is toch de demping instelbaar van? en gaat net zo laag als KW 2 dacht ik. Maar KW 1 zie ik nooit zoveel in de bladen staan maar het oogt goed!
Gebruikersavatar
door massari
#6763
Henk ze staan mooi onder de zilvergrijze wagen van je. Ik heb zoals bekend gewoon de grijze variant van de velg onder mijn zwarte wagen, maar die donkere variant staat super onder die van jou!
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#6771
Heb je pic's gezien Massari, ziet er erg mooi uit.
Op een zwarte auto vind ik zilver idd mooier uitkomen, erg strak, complimenten. En ook Steve's AirBox, mooie afwerking.

Ron als ik het goed heb kun je met var 2 de in en uitgaande slag nog instellen en met var 3 in en uitgaande slag plus demping. Maar 100% zeker ben ik er niet van.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6776
ja idd variant 3 kun je rembount instellen, het scheeld wel veel in prijs..

Maar de velgen zien er erg mooi uit Henk..Nu oppassen voor de stoeprandjes :wink: ( Als ik zo vrij mag zijn: Wat kost een setje ongeveer? )
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6778
KW is goed alleen welke variant je neemt scheelt dus ook de prijs flink in. Maar wie meer wil zal meer moeten betalen.

De Novulari's zijn dr in het zilver, full chrome, antraciet, zwart, geheel gepolijst zal ook nog wel volgen. En dan zullen er genoeg stylers zijn die ze in autokleur of een andere laten spuiten en weer polijsten. Ben benieuwd want t zijn super mooie velgen voor onder een TT.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#6783
@blue germanstyle

Je kunt ze op het internet al krijgen voor rond de 1200 euro cpl met banden. Een gewone webshop zonder werkplaats etc zal vaak goedkoper zijn dan een bandencentrum maar dan mis je ook een stukje service en gemak als er iets niet helemaal zou kloppen.

Ben er toch wel even mee bezig geweest en heb bij een aantal aanbieders gemerkt dat er voor die prijs dan wel "huismerk" banden opzitten zoals men dit graag noemt. Vaak is dit dan van die Tjechische troep en ben je binnen een goed jaar al aan nieuwe toe om maar niet eens te spreken over het slechtere weggedrag. Bij een aantal aanbieders kon ik ook niet voor 19 inch terecht. Die hadden alleen maar 18 liggen en ik wilde toch liever een maatje groter.

Let dus wel even op dat er dan ook een fatsoenlijke band op komt, mijn ervaring is dat je dan voor 18 inch zo rond de 1200 euro uitkomt en voor 19 inch komt er dan nog eens een 200 bij. Maar e.e.a. is natuurlijk sterk afhankelijk van het merk banden wat je erop wilt hebben.

Wellicht met enig zoekwerk op het net dat je er nog eens 150 euro van af kan afknabbelen maar ik ben uiteindelijk toch maar voor een bandencentrum in de buurt gegaan voor wat meer zekerheid en service.
Gebruikersavatar
door Alexander
#6788
Heeft er iemand trouwens een foto van een TT met 20" eronder?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6790
Niet bij de hand dan moet ik gaan zoeken of ik die nog heb, in St. oedenrode ergens reed dr een op 20"

Oogt te groot, je ziet amper rubber meer en t is ineens meer velg dan auto.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#6793
Dit zou 20 inch onder een TT moeten zijn aldus de verklaring op de site, ziet toch wel apart uit.
Maar ben het met Ron eens, de verhouding is een beetje weg, over de top dus naar mijn mening.
Het lijkt net of je alleen maar op velgen rijdt.
Afbeelding
Maarja zoals met alles, smaken verschillen. Zolang de eigenaar het zelf maar mooi vind ik het best.

Grtzz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op wo jan 10, 2007 7:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6797
thanks voor de info, ja ik vind 20" ook iets te groot.. 19" is het mooist eronder
Gebruikersavatar
door Alexander
#6862
Hmmmmmmmm ik hou het bij 19".
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6918
wel een cleane TT trouwens ( zonder die klinken) :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6920
blue germanstyle schreef:wel een cleane TT trouwens ( zonder die klinken) :wink:
Photoshop!!!! :D
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#6928
Mmmmmm misschien moet ik die 20 inch dan ook wel met een korrel zout nemen, velgen ook "geshopped" ??? :?
Begin er wel aan te denken, valt bij een TT dat achterwiel niet wat verder naar voren? Die op de foto valt wel exact in het midden terwijl dit normaal niet het geval is.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]