Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#77257
Hallo allemaal,

Ook wij zijn weer heelhuids thuis gekomen na een erg leuke dag! Lekker gelachen, winters gereden en prima gegeten! Oh ja... en ook vergaderd :D

Iedereen bedankt voor de gezellige sfeer! Ook voor de bijdrages aan de vergadering. Er blijkt wederom dat leden en toekomstige leden een warm hart uitdragen naar de TT en de bestuurders ervan.

Bestuur bedankt voor de organisatie van de ALV en ik heb er zin het VZ-stokje over te mogen nemen (voelde me nederig vereerd dat jullie zo'n vertrouwen uitspraken...).

Ennuhm... ... mocht Remco N. een TT bestuurder gesignaleerd hebben, die in Ermelo nog even wat maagdelijke sneeuw aan het omploegen was...!? Dan weet ik niet wie dat is geweest, maar dat was dan vast om het quattro systeem te testen en om even gewoon lekker gek te doen :D

Volgens mij heb ik ook alvats de TTT (Toekomstinge TT) van KeeTT gezien! Beide kleuren... wit bestuifsneeuwd.

Tot de volgende meetting & groetjes,
//S
#77275
Wil als nieuwkomer ook wat vertellen over de club TT en mijn eerste meeting.
Werden ontvangen met koffie en thee en verder heel vrij en vrolijk.
De club bestaat uit een paar hele fijne mensen die heel veel werk achter de schermen verrichten.
De regels worden ontspannen genomen maar zijn hard aan het werk om meer leden te werven enzo groter en nog meer informatie en service te kunnen geven over de audi TT.
Ook mensen met goede en nieuwe ideen zijn welkom maar het blijft een club met een leuke sfeer en moet een hobby blijven leuk en ieder in zijn waarde laten.
De aftredende voorzitter trakteerde op koffie en thee en broodjes en een ramen krabber om het af tesluiten.
Kregen een kalender mee voor de metings in 2013.
Er is tijd voor technische vragen en tips.
word gewoon Donteur of lid en houd de Audi TT op de weg.
Joop en Ronnie zijn toppers en Ruutt en Keetje succes en Richard schaf maar een hamer aan om het spul op de rit te houden succes.GG
#77281
Ook hier vanuit het verre zuiden kan ik terugkijken op wederom een geslaagde meeting. Weer een hoop nieuwe mensen ontmoet en na de toertocht een leuke afsluiting in het restaurant gehad.
Wel moet ik nog even zeggen dat "Het Kuikentje Piep" een lichte voorsprong lijkt te hebben op James Brown aldus een anonieme stem, die overigens geheel niet genoemd wil worden :wink:

De volgende meeting staat alweer voor de deur, dus redenen genoeg om deze positieve ervaringen voor herhaling vatbaar te maken :!:

Groeten
Joop
#77284
@ Richard: Ik hoop niet dat de Nimbusgrijze heel erg is bestuifsneeuwd...zoveel poetsen voor Remco ;-) hij moet tenslotte rijklaar gemaakt worden....

@ Joop: Ik ga ook voor "Het Kuikentje Piep"....

En nog even in het algemeen...
Ik vond het leuk weer nieuwe gezichten bij de meeting te treffen!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]