Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door StasTT
#7677
Hallo,

Zoals al eerder had vermeld dat ik vandaag een testrit had gepland met een audi TT (mijn eerste ervaring met TT). Het was een cabrio (ik had liever natuurlijk een coupe maar ja...) wegens minder isolatie en zo. In het algemeen vond ik het een heel fijn auto, maar de ophanging was wel zeer hard (sport wagen, ik had niks anders verwacht). De versie van 180 pk was niet super WoW, maar wel gewoon wow, zeer snel en zeer manoeuvrerend. Schakelbak was heel soepel maar wagen zelf schokte hard, misschien lag dat aan de chauffeur :roll: :P , (of een koude motor kan ook een reden zijn). Zetels waren ok, maar ik zat niet echt vast. De snuit zag ik helemaal niet, maar dat schrikte mij ni af want ik ben gewoon aan mercedes afmeting (dus groot en bombastisch). Wat mij ook heel hard is opgevallen zijn de remmen, soms had ik het gevoel dat ik zelf het werk moest doen in plaats van de remmen.De remmen waren heel hard, ik moest echt hard duwen. Zijn dat normale mankementen of niet?

Met sproTTieve groeten
Stas 8)
Gebruikersavatar
door MARK
#7681
:D HARD Remmen?!...........ja joh, ik weet niet wat je gewent bent.......Als ik m'n TT moet vergelijken met de VW Caddy welke ik hiervoor had moet ik nu ook harder trappen. Maarja wat is hard?

Even een remmentestbank pakken en je weet het!
Gebruikersavatar
door StasTT
#7744
ik denk toch dat er remmen slecht afgesteld waren :)
Gebruikersavatar
door MARK
#7749
Is niets aan af te stellen!
Gebruikersavatar
door StasTT
#7751
dan weet ik niet :? waarschijnlijk moet ik met een andere tt rijden om verschil te voelen :P en rijden doe ik graag :P :D
Gebruikersavatar
door charlotte
#7759
Het zou inderdaad wel fijn zijn als je eens in een andere TT kon rijden. Ik kan nou niet zeggen dat ik in mn TT harder moet trappen dan in de Golf 4.
De koppeling wel, daar krijg ik altijd zowat kramp van.

@Mark. Een rem kan toch te hard zijn of juist soppig als hij ooit verkeerd is gevuld of niet is ontlucht???
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7776
Hard trappen? valt toch wel mee, een 1.8T rijdt zowiezo anders en koppelt op en ander moment voor mijn gevoel. Met die DV is het helemaal een feest, rijdt heerlijk.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]