Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door markie19921
#79101
Hallo

Ik zou graag mijn TT een nog exclusivere look geven door middel van een nieuwe body kit
Van prior design hebben mensen hier ervaring mee? De kosten zijn voor de set + monteren + spuiten
2750€. Mijn vraag dus heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie een beter alternatief 8)
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#79104
ff dollen: Pat ;) das de uitvoering "ik wil graag een R8 maar dah kan nie... la la la lalala lala"

Leuk als je jong bent, maar doodzonde van het geld. Maar als je het als jonge TT eigenaar mooi vind en wil hebben... wie houdt je tegen. Heb t in het wit gezien staat er ergens een te koop online. Die grille vind ik te klein ten opzichte van de rest, maar het zou mijn smaak niet direct zijn al krijg je er wel een unieker exemplaar door.
Gebruikersavatar
door denders
#79111
Ja dat vind ik ook wel... Ik zag daarom dit van het weekend en dacht hetzelfde :D

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door denders
#79112
Maar Markie19921 Je moet voor jezelf goed nagaan of je er wel goed aan doet.
Dit is wel heel extreem en ik denk dat je er later spijt van krijgt misschien.
Overigens heb ik het dan ook nog niet over de o zo belangrijke pasvorm en materiaal gebruik van desbetreffende merken, er zitten een paar goede tussen maar zorg nooit dat je een tupperwareauto krijgt zou heel erg zonde van je zuurverdiende centen zijn nietwaar?!

Over smaak valt niet te twisten en kijk nog eens goed rond, zowieso die lampen zijn zo los te koop, voor en achter zijn ze van "Dectane" uit Duitsland en velgen kun je ook zo hier uitzoeken.

Persoonlijk waren die enorme luchthappers leuk een aantal jaar geleden maar nogmaals, ik hou meer van het originele subtiel aanpassen enz.

Denk goed na eer je zoiets doet al is het al om het kleurverschil van plaatmateriaal naar ombouwset materiaal.
Gebruikersavatar
door patje007
#79118
denders schreef:Ja dat vind ik ook wel... Ik zag daarom dit van het weekend en dacht hetzelfde :D

Afbeelding

Afbeelding

De Copen , echt een "mini TT'ke ..." :D
Gebruikersavatar
door patje007
#79119
Markie , gewoon een dikke velg icm een deftige verlaging + enkele oem details , meer is er echt niet nodig :smt007


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door denders
#79121
Mooie voorbeelden! (euuhh 2e voorbeeld heb ik haha)
Maar kennis zat hier op 't forum, dus het wiel hoef je echt niet meer uit te vinden! ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#79124
Ik heb pas tuperware design man whahaha, maare die mag weg en dan zoek ik het liefst een geheel OEM standaard TT idd dikke velgen maken de Audi veelal al een stuk mooier. Eerder TT gereden maar wisselde meer van velgen dan van schoenen toentertijd en S3 gereden op 20 inch S8 ondermeer, keek ook wel mooi.
DSC01291.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#79128
patje007 schreef:
denders schreef:Mooie voorbeelden! (euuhh 2e voorbeeld heb ik haha)

en ik de 1ste ... :D

..de 3e ook tof :D
Gebruikersavatar
door denders
#79129
@Ronnie: dat nummerbord op die wastobbe ;) ..toeval? "RNS" (toch 'n bietje Audi!) :P
Gebruikersavatar
door patje007
#79131
denders schreef:
patje007 schreef:
denders schreef:Mooie voorbeelden! (euuhh 2e voorbeeld heb ik haha)

en ik de 1ste ... :D

..de 3e ook tof :D

BBS A6 8)
Gebruikersavatar
door denders
#79132
Doe dat nou niet Patje dan ga ik weer kijken naar velgen:
Die velgen werden (worden?) zowel door BBS als door Speedline gemaakt. Dit zijn twee verschillende fabrikanten. Het design is identiek en ze gebruiken allebei dezelfde materialen. Het verschil zit hem in de volgende zaken: op velgen die bij BBS gemaakt worden staat er aan de binnenkant op de spaken BBS alsook op alle schroeven die de tweedelige velg bijeenhouden. Op velgen die bij Speedline gemaakt zijn staat overal Speedline ipv BBS. De velg noemt bij beide fabrikanten RS861, dit staat ook telkens aan de binnenkant op één van de spaken.
BBS komt meest voor, Speedline is echt zeldzaam. De velgen zijn in verschillende maten, breedtes en et waardes verkrijgbaar
zie je wel.... :D :smt005

Wil al genoeg gaan doen hehe
Ga die velgen van mij 1 voor 1 rustig eens opknappen op mijn gemakje, stoeprandschade is een doorn in mijn oog dus ben benieuwd.
Heb ook Motip vloeibaar metaal (met aluminium deeltjes) dan schuren lakken en de het hele verhaaltje...
Laatst gewijzigd door denders op vr jul 26, 2013 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]