- zo dec 28, 2014 15:10
#83033
Hallo Forumleden,
Bij mijn vorige auto's heb ik altijd direct een Blow Off Valve gemonteerd. Dit kon bij Toyota, Subaru en Fiat zonder ook maar enige problemen. Destijds met diverse merken gereden waaronder HKS, Apexi en Forge. Waarvan de HKS toch echt de beste was. Echter lees ik nu op diverse forums dat bij een TT je het beste de orginele DV kan vervangen door een exemplaar van Forge. Als ik het goed heb kan je kiezen tussen een gesloten versie en een versie welke voor 30% open is (splitter).
Ik vroeg me af welke ervaringen jullie hebben met de DV van Forge? Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Een beetje afblaas geluid is nooit weg lijkt mij
Zelf heb ik even onder de kap gekeken, en momenteel zit er nog een standaard plastic DV op. Echter bij gas los, lijk je de turbo toch te horen. Niet een specifiek afblaas geluid maar wel een soort terugvoeren van lucht in het systeem. Is dit bij jullie MKI 225 ook het geval? Ik heb de slangen gecontroleerd maar deze lijken niet te lekken.
Vast bedankt,
Mark
Bij mijn vorige auto's heb ik altijd direct een Blow Off Valve gemonteerd. Dit kon bij Toyota, Subaru en Fiat zonder ook maar enige problemen. Destijds met diverse merken gereden waaronder HKS, Apexi en Forge. Waarvan de HKS toch echt de beste was. Echter lees ik nu op diverse forums dat bij een TT je het beste de orginele DV kan vervangen door een exemplaar van Forge. Als ik het goed heb kan je kiezen tussen een gesloten versie en een versie welke voor 30% open is (splitter).
Ik vroeg me af welke ervaringen jullie hebben met de DV van Forge? Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Een beetje afblaas geluid is nooit weg lijkt mij
Zelf heb ik even onder de kap gekeken, en momenteel zit er nog een standaard plastic DV op. Echter bij gas los, lijk je de turbo toch te horen. Niet een specifiek afblaas geluid maar wel een soort terugvoeren van lucht in het systeem. Is dit bij jullie MKI 225 ook het geval? Ik heb de slangen gecontroleerd maar deze lijken niet te lekken.
Vast bedankt,
Mark