Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
#86075
Hallo allemaal.
ik heb vorige week een Audi TT cabrio uit 2001 gekocht met wat probleempjes. de probleem waar ik nu mee zit is :

alles deed goed(denk ik ) maar de radio zat er niet goed in dus die heb ik even geprobeerd goed te plaatsen maar later deed de kachel bedieningspaneel niet ging niet meer aan (climate control) de verlichte knopen van het paneel doen het wel maar gaat niet aan en display- geeft ook niks . en stoelverwarming doet het niet alleen de lampjes van de bestuurders kan wel en de andere niet . de spiegel bediening ook niet en de alarm lichten ook niet . Ded schakelaar van de ESP doet het wel . achteruitverwareming weet ik niet

Heeft iemand did eerder meegemaakt of iets vergelijkbaars ? wie kan mij helpen.
#86080
Lijkt erop dat je iets hebt geraakt qua bedrading/stekkers bij het terugplaatsen van de radio. Het kan er nogal een spaghetti van draden zijn daar achter de radio namelijk, zeker als er later nog dingen zijn bijgeplaatst.. :wink:
Ik zou de radio er weer eens uithalen en kijken of je wat kunt ontdekken aan beschadigde bedrading en/of losgeraakte stekkers.
Let erop dat, als je de radio loskoppelt, je opnieuw de beveiligingscode moet invoeren. Zorg er dus voor dat je die achter de hand hebt :idea:

De knoppen voor o.a. de stoelverwarming zijn via de achterkant te bereiken middels een luikje aan de bovenkant (plafond) van de inbouwruimte, oftewel dat gat in je dashboard waar je radio heeft gezeten :wink:

Hopelijk kom je iets tegen en kun je het oplossen!

Succes!

Gr,
Joop
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]