Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
#89200
Ik ben Maarten van der Meijs,

En sinds juni in bezit van een Audi TT roadster met 90.000 km en in nieuwstaat. Deze auto heb ik als hobby aangeschaft om zo nu en dan de drukke dagen te ontsnappen en heerlijk open rond te toeren. Hij heeft altijd binnen gestaan en nu ook bij mij. Hij heeft 3 eigenaren gehad. De 2 laatste eigenaren heb ik gesproken en zij hebben deze TT samen iets meer dan 15 jaar gehad. Altijd alleen in de zomer gebruikt. En dat zie je aan alles. 1e dak nog nooit schade gehad en dus 1e originele lak.
Komende 5 jaar zal ik hem zelde rijden ik denk 1500km max per jaar. En daarna zijn de kids uit huis hopelijk krijg ik dan meer tijd.
Hij heeft deze zomer een grote beurt gehad en alles vervangen van distributieriem, waterpomp tot thermostaat toe. Dus de komende 5 jaar geen omkijken meer na hopelijk. Hij is zilver grijs met zwart ledere interieur. Wie weet treffen we elkaar ooit op een van de club dagen en/of TT meetings. Veel rij plezier een ieder!
Gr Maarten vd Meijs
IMG_4382.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Maarten Love TT op wo mar 14, 2018 9:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]