Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door FransRS
#89270
Beste TT liefhebbers,

Ik wil mij graag even voorstellen! Ik ben Frans, 23 jaar oud en woonachtig in Scherpenzeel. Geboren met 4 Audi ringen in m'n ziel, maar daarnaast ook een groot Porsche liefhebber. Mijn eerste was een Audi 80 2.8 Cabriolet uit 1993 en sinds september heb ik ook een TT 1.8 TFSI modeljaar 2009 in bezit. Na 2 maanden voelt het nog steeds als één van de beste aankopen die ik ooit gedaan heb en geniet ik dagelijks van het fijne rijplezier dat deze auto mij geeft.

De TT is afkomstig uit Duitsland en door de vorige eigenaar afgelopen augustus naar NL gehaald. De vorige eigenaar dacht bij de aankoop met gemak passagiers te kunnen meenemen, maar eenmaal bij aankomst in NL bleek het niet eens mogelijk te zijn om met zijn zoontjes naar de voetbal te gaan in de TT. Kortom, hij heeft hem direct weer te koop gezet en na een aankoopkeuring bij de dealer was ik een week later de gelukkige nieuwe eigenaar!

Afgelopen week een originele TT 18 inch winterset (velgtype Turbine) aangeschaft die er deze week onder gaat. Binnenkort wil ik ook nog een originele cruise control laten inbouwen.

Ik hoop op dit forum de nodige kennis op te doen van de TT's en het lijkt mij leuk om via deze weg in contact te komen met medeliefhebbers.

Vriendelijke groet,
Frans

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89279
Frans VAS Technics in Zeist kan je wel helpen met de cruise control. Nette TT en knappe 80 cabrio's ze je niet veel meer.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]