Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Peter139
#85149
Grappig om te lezen dat ie nooit meer weg gaat. :)
Echter voor die knippers voor zou ik persoonlijk van die osir kunsstof inzet knippers kopen. Ik heb ze zelf ook zwart gespoten, echter heb ik vaak het idee dat ander automobilisten het niet goed zien.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#85153
We kunnen ook ruilen Peter, regel ik meteen xenon en hoogglans zwarte roosters als de bumper er toch af is.

Is zo'n onderste rooster voor jou ook niet wat, auto van Haas22:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#86411
Leuk om mijn globaal plan terug te lezen onderaan vorige pagina. Daar houd ik me best aardig aan. De automaat is eind vorig jaar gereviseerd. De bak hoefde nog niet vervangen te worden gelukkig. En sinds vanavond zijn het 2ehands Votexjes geworden. Wat een verschil met de RS4. Ze zijn veel sprekender, opvallender en unieker. Ze hebben diepte wat dikker oogt en ze ogen moderner dankzij de dunnere spaken welke ongelijk van elkaar afstaan.

Afbeelding

Er zat een bobbeltje op 1 band, dus ik heb meteen maar 4 nieuwe banden gekocht aangezien de rest ook niet veel was. Kwikfit had geen tijd en kerel om de hoek kon alleen de Vredestein Ultrac Sessanta leveren of een budgetmerk. No-brainer dus met dat mooie profiel:

Afbeelding

Ik zal kijken hoe de auto rijdt op verschillende snelheden om te bepalen of uitlijnen nodig is. Verder regel ik nog een nieuwe voorruit (barst rechtsvoor) en dan ben ik wel klaar voor de zomer:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door WimTT
#86413
Deze velgen staan er zeker super mooi onder!

Groeten,
Wim
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86414
Peter139 schreef:Echter voor die knippers voor zou ik persoonlijk van die osir kunsstof inzet knippers kopen. Ik heb ze zelf ook zwart gespoten, echter heb ik vaak het idee dat ander automobilisten het niet goed zien.
Daarom heb ik ze uit de zijpanelen laten verwijderen :smt005 :smt005


Ps velgen zien er netjes uit onder de TT en idd een zeldzame verschijning zeker hier op de NL wegen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86571
Ik ben zelf de caddy gaan demonteren, nieuw jasje, nieuwe velgen en banden... die springt hoe dan ook in het oog als die klaar is.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#88113
Gisteren eindelijk een nieuwe voorruit geregeld. Ook zijn de velgen experimenteel een tintje donkerder dan gewoon gespoten. Ziet er net even anders uit. En heb gisteren ook nieuwe wielbouten en wielboutafdekkapjes gescoord.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#88124
Uitgerekend voor dit alles moest mijn accu het begeven. Het gaat hier om een Varta D15 63Ah en 610A koudstartstroom, eind 2012 aangeschaft. Deze heb ik nog opgeladen aan de druppellader, maar hij is nu echt op. Gelukkig had ik nog de oude accu in de schuur staan waarmee ik de auto in 2011 gekocht had. Die oude accu van 55Ah en 420A koudstartstroom werkte gelukkig nog prima. Heb zojuist een Bosch S5 63Ah en 610A koudstartstroom besteld welke wellicht langer mee gaat dan de Varta D15...
door Audi TT MKII Driver
#88169
Man man, dat is ook weer een nette moet ik zeggen!
Welkom op dit leuke forum!
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#89382
Ik ga hem nu toch verkopen, want het peperdure onderhoud valt niet meer te overzien. Vanwege mijn gebrek aan kennis, besteed ik al het onderhoud uit. Zo was ik vorige week bij de Audi Dealer ruim 2500 euro kwijt aan de vervanging van een nokkenasversteller en oplossing stroomlekkage. Gisteren ben ik even bij Verotronics Eindhoven geweest voor reparatie tellers en display met een veel vriendelijker prijsje van 225 euro.

Hij is nu vindbaar op alle gangbare verkoopsites.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]