Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door weebie
#90523
Beste forumleden,

Ik heb mijzelf een TTRS gegund uit 2012 met 30k km. Ik heb er een vaste spoiler op laten zetten en cruise control laten inbouwen. De RS heb ik gekocht voor de 5-cilinder roffel. Ik heb de middendempers vervangen door een RVS deel. Nu vind ik het geluid niet optimaal en denk ik na over een Miltek sportuitlaat. Is er iemand van de leden die ook zo'n uitlaat heeft? Ik zou namelijk wel is het geluid van binnenuit willen horen om te beoordelen of ik de juiste keuze maak.

Bij voorbaat dank ik iedereen voor de reacties.
Laatst gewijzigd door weebie op di feb 12, 2019 20:38, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#90526
Ik heb een TTS met 4 Miltek uitlaten, ik rij er nu bijna een jaar in en ik vind het geluid prima, zit geen harde roffel die jij misschien zoekt, echter wel een zware sound bij het starten. Tijdens het rijden is het Db gehalte in de auto normaal. Had bij mijn vorige TT opzetstukken en deze gaven ook een mooi geluid echter de Miltek is zeker een mooie upgrade.

Mvgr,

Peter
door Tijn
#90537
Leuke auto heb je jezelf gegund :)Ik heb onder mijn TTS een andere downpipe en 100 cells cat en dit heeft voor het tofste geluid gezorgd dat ik ooit in een 4 cilinder heb gehad, gewoon nog met de originele einddemper.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]