Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#90328
even tot leven wekken, gisteren nummer 10/40 gekocht, bij pim in schijndel, super blij mee!
audi tt 2002 turbo quattro 224pk avus silver pareleffect.
202.134km alles werkt naar behoren. lijkt op een prima onderhouds history waar kleine beurten niet bestaan, alleen maar grote beurten, laatste jaren elk jaar grote beurt gehad rond de 3000/4000km per jaar gereden.

orgineel nederlands en nap uiteraard, wat denk ik lochies is als ik denk dat die 10 van de 40 over alleen nederland gaat ?

is €4,900 prima prijs met 3 maanden garantie ?
geen krasje, mankementen of gekkigheid tot nu toe te bekennen?

nu vind ik wel dat het zuigende lucht zuig geluid bij vol gas en de lucht release ( bij gas los of opschakelen) veel meer aanwezig is als bij die andere 2 mk1 225 die ik geprobeerd heb ( geen limited edition ).

is dit een limited edition ding,een mod met luchtfilter ofzo of mischien iets om me zorgen over te maken?

ik maak me nogal druk om elk geluidje, knarsje of piepje waar dan ook vandaan terwijl dat niet altijd nodig is.

bedankt alvast!
#90758
ik sta op het punt om nr 30-40 te kopen. Iemand een idee wie/wat/waarvan/hoezo…
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#90826
Hallo allemaal,

Sind een week ben ik de trotse eigenaar van nummer 21 / 40:
14344400_2.jpg
Ming blauw, 225 pk, quattro en niet te vergeten: bose installatie met cassette speler! Alles erop en eraan dus. Originele velgen heb ik er ook nog bij. Auto heeft net 200k gelopen en is erg netjes en rijd en schakelt strak. Is ook al veel onderhoud aan gedaan. Het vermogen is niet overdreven van deze auto, motorisch is zij standaard, maar het rijdt erg leuk en je voelt je een beetje bijzonder als je erin zit.

Kortom, erg leuke auto die almeer gewaardeerd lijkt te worden. Een klassieker in wording?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#90832
Wie kan ff meedenken?
Ik heb LE nr 01 van 40 maar zit een beetje in dubio of ik hem moet houden of toch moet wegdoen.
Blijft een mooie wagen, maar ben zelf geen monteur....
Motorisch gezien is het een sterke wagen, maar km’s lopen wel op (over 300.000).
Wie heeft goede tip?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]