Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PhilipJgr
#90920
In 1993 kocht ik mijn 1e Audi, een 80 van 1990 op gas. Jaren Audi gereden, maar van een TT kwam het niet terwijl ik al sinds 1989 cabrio rijder ben.
Sinds eind september eindelijk een TT Roadster 1.8, bewust de Mk1. Hij is van 2000 met 83.000 km en volledige historie. Dit was ook waar ik op naar zoek was, max 100.000 km niet veel vorige eigenaren en volledig dealer onderhouden en aantoonbaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door eric v.
#90921
Verlagen en spacers en klaar.
Mooie bak.
Bekent punt.
Heb tot boven in de pilaren gezeten.

Eric V.
Gebruikersavatar
door PhilipJgr
#90922
Thanks, ik twijfel nog. Originele 18" Rs velgen eronder met spacers, of gewoon zo laten. Volop werk aan de brug, elke dag rijd ik er over, maar zijn nog steeds bezig. Gelukkig is hij de laatste tijd niet meer zoveel open of dicht hoe je het noemen wil.
Gebruikersavatar
door PhilipJgr
#91395
Na wikken en wegen toch de TT verkocht met beetje pijn in het hart en slechte 87.000km . Ik had gehoopt op een garage, maar helaas de TT moet in de winter buiten staan. Ook na aanschaf hardtop vond ik het niet fijn. Ook er aan hobbyen is een dingetje als hij buiten staat. Gelukkig is de dagelijkse auto ook een cabrio (A3 cabriolet) dus open rijden gaat gewoon door. Iedereen verder veel plezier met jullie TT, missen doe ik hem wel, maar hij is goed op zijn plek gekomen. Hij is in Frankrijk bij een verzamelaar terecht gekomen.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]