Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door eric v.
#90942
Sorry
Login 11 en niet login 1
door Barto
#90943
bedankt maar ik heb geen uitlees apparatuur of scantool. Ik moet het laten doen. Alleen de VOLVO heeft OBD2 en die gaat naar de dealer voor onderhoud. Daar komt nog bij dat ik nog nooit echt een scantool nodig heb gehad.
Gebruikersavatar
door eric v.
#90944
Zoek op vcds lite.
Met een TT is het wel heel handig.

Succes Eric V.
door Barto
#90951
helaas werkt vcds niet met apple of ik moet bootcamp installeren. Dat laatste wil ik niet.
Gebruikersavatar
door PhilipJgr
#90956
Barto schreef: wo nov 20, 2019 20:23 De interface ziet er netjes uit. Welk merk en waar te koop? Ik heb al diverse setjes gezien van Dension en Yatour.
www.carinterface.nl
Gebruikersavatar
door Ronnie
#90966
V-Maxx is op zich niet slecht, alleen als je de goedkoopste versie hebt is die niet in 20 standen qua demping instelbaar en die kits zijn erg hard en dan ga je met 18 inch en groter aan het karten aangezien de banden dan qua wangen weinig comfort meer bieden. De dempers kunnen ook versleten zijn je kunt alles ervan los verkrijgen. Ik rijn zelf op verstelbare dempers rond en dat bevalt al vele jaren goed.

Zomerbanden worden met de kou erg hard en hebben weinig grip meer. Winterbanden hebben dan ook al is het dezelfde maat ineens meer grip en meer comfort aangezien die in dit jaargetijde beter uit de verf komen dan boven de 10 graden wanneer zomerbanden weer aangenamer rijden.
door Barto
#91012
Afgelopen week het een en ander aan de TT gedaan. De schroefset voor opnieuw ingesteld zodat ik overal kan rijden zonder dat de bodem telkens weer tegen het wegdek komt.

De koplampsproeiers hersteld. Bij eentje was de aansluiting afgebroken. De koplampen opnieuw ingebouwd en afgesteld. Rechts stak de unit te ver naar buiten en sloot niet mooi meer aan. Kapotte lampjes vervangen. De bumpersteunen. hadden wat oppervlakteroest. Keurig geschuurd en in de zinklak gezet. een paar laagjes clearcoat om het af te werken.

Het luchtfilter terug in originele staat teruggebracht. De inlaat was weggehaald en in het huis waren overal gaatjes geboord ook aan de bovenkant. Vervuilde lucht kon zo in de motor stromen. Waarschijnlijk wilde de vorige eigenaar zo het geluid van een open air intake proberen te bereiken. De luchtgeleiders naar de intercooler hersteld. Allerlei verbogen kunststof delen blokkeerden een goede koeling.

De zwarte alu-velgen vervangen door een setje originele AUDi lichtmetalen. Ik vind het er heel wat beter uit zien dan de zwarte.

Tenslotte de nummerplaathouder achterkant met opzichtige reclame van een garage vervangen door eentje met opschrift 'QUATRO GMBH' Komende week wordt de cruisecontrol aangesloten, bluetooth inbouwen en een goede plaats voor de TOMTOM zoeken met een voedingsbron zonder dat er zichtbaar draden door de auto lopen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]