Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door arjenjongeling
#84866
Helaas heeft mijn Bose versterker een storing die ervoor zorgt dat hij met uitgeschakeld contact stroom blijft verbruiken. De achterspeakers doen het ook niet meer. Ik denk dat er een sluiting in zit die ervoor heeft gezorgd dat de eindtrap eruit ligt.

Nu rekent Audi voor de versterker (onderdeelnummer 8J0035223C maar -D is ook goed) het exorbitante bedrag van €900! En dan moet hij nog worden ingebouwd. Het is onderdeel 8 op het plaatje van Bose: https://www.bose.co.uk/GB/en/Images/Sys ... -66922.pdf

Ik ben zelf wel handig met electronica maar heb geen schema's of meetapparatuur. Ik zat te denken om een andere te kopen met een ander defect (de voeding of zo) en dan van twee één te maken. Of uit te zoeken wat de pinbezetting van de connector is en dan toch een ander merk te monteren. Of desnoods een relais te monteren dat hem afkoppelt bij uitgeschakeld contact. De voorspeakers werken nog wel. Maar als ik ergens een tweedehands vind dan is dat ook een mogelijkheid.

Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door arjenjongeling op zo jul 05, 2015 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
door Maus
#89854
Weet iemand ook een adres waar ik een versterker kan laten maken?
Die van mij is ook kapot.
door Jan002
#90963
Die van mij is ook stuk. Is er inmiddels al iemand die een reparatie adres heeft gevonden. Of heeft iemand zn versterker al eens naar bijv. Polen of Engeland gestuurd? Ik zie veel reparatie service advertenties voorbij komen op eBay
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]