Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Water
#91222
Hallo iedereen,

Zojuist account aangemaakt, dus alvast excuses als dit een veelgestelde vraag is of ik hem in het verkeerde forum stel. Maar ik van plan mijn eerste auto aan te schaffen, een audi TT 1.8 turbo MK1 met 180pk
Ik heb al een beetje rond gekeken op marktplaats en mijn voor mijn budget van 3500 - 4000 euro heb ik al een paar mooie exemplaren gespot. Echter heb ik zelf totaal geen verstand van motors of hoe deze gerepareerd moeten worden. Dus ik ben erg benieuwd of er nog bepaalde dingen zijn waar ik op moet letten conform betrouwbaarheid of motorische klachten. De exemplaren waar ik mijn oog op heb hebben namelijk allemaal 180.000 km of meer gelopen. Nou heeft mijn oom een garage en die heeft wel weer veel verstand van auto's, maar als er nog bepaalde dingen zijn waar ik op moet letten voor mijn aanschaf hoor ik dat heel graag.

Alvast erg bedankt voor het lezen en voor een eventuele toevoeging, het zou mij erg helpen :) :)
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]