Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door MarkH
#91690
Hallo allemaal,

Ik ben Mark, 49 jaar en woon in Enschede. Sinds een maandje ben ik de trotse eigenaar van een witte TT Quattro uit 2011. Het is een cabrio met een 2.0 tfsi motor en een DSG bak. Oorspronkelijk afkomstig uit Florida, wat dus wel een probleempje was met de navigatie. Maar dat is gelukkig goed gekomen.
Naast de naar mijn idee best rijke standaarduitrusting voor een Duitser, is de TT voorzien van elektrische stoelen en een RS spoiler.

Bedoeling is om lekker te toeren en in de zomer samen met m’n vriendin met de cabrio op vakantie naar Oostenrijk en Italië. Het voordeel van de TT vind ik dat er best een grote kofferbak aanwezig is. En dat is natuurlijk wel noodzakelijk als er een dame meegaat :lol:

Voor woon-werk verkeer rij ik in een, wellicht is dat wel vloeken in de kerk op dit forum, BMW X4 30d.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door MarkH
#91693
De auto heeft al eventjes in Nederland gereden en de vorige eigenaar heeft de lampen verwisselt. Dat moet ook wel, anders kom je niet door de Nederlandse keuring en zover ik begrepen heb.
door MarkH
#91720
Inmiddels een paar kleine updates:
- Parkeersensoren aan de achterkant laten plaatsen.
- RamAir luchtfilter
Laatste maakt een beschaafd maar wel lekker geluid. Lijkt ook wel of de auto iets soepeler rijdt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]