Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Vino
#83250
Ik heb in mijn navigatie dus een afwijking, soms 100 meter soms kilometers. Toen ik mijn auto kocht werkte deze perfect. Het vreemde is dat hij wel met meerdere satellieten verbinding heeft. Het enigste wat ik een keer heb gedaan is cd eruit gehaald, maar deze is gelijk terug erin gegaan en het lijkt mij sterk dat dit de oorzaak kan zijn. Wie is er bekent met dit euveltje? Moet de navigatie soms gekalibreerd worden?

Bedankt alvast
door Wannahave_a_TT
#86716
Hey Vino,

Jammer dat niemand je heeft geholpen. Ik heb t zelfde probleem. Heb jij inmiddels de oorzaak kunnen achterhalen?
Als ik geen info kan winden dan denk ik eraan om de gps-ontvanger maar te vervangen. Lijkt mij de meest voordehand liggende oplossing.

Groet,
Paul
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86724
Ach RNS en MMI hebben t beide, GPS antenne na laten kijken zelfs vervangen en gebeurd t weer... ik zou haast gaan denken dat t buiten de auto te wijten is want ff later al is dat soms pas na 5 of 10 minuten gaat ie weer perfect... MMI valt ook gewoon 20 minuten op zwart en werkt dan weer... Audi doet er niks mee.
door Wannahave_a_TT
#91696
Ronnie heeft er niets meer aan maar wellicht anderen ...
"ergens" op internet een oplossing gevonden die voor mij werkte.

De stroomvoorziening er minstens 60 seconden afhalen (even de zekering loshalen) en daarna wat rondjes rijden om opnieuw te calibreren.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]