Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Dina van Assen
Goedenavond, Dina hier, ik heb onlangs mijn droom auto gekocht, een oudje, van 2000, TT coupe 165kw.
De vorige eigenaren zijn niet zo zuinig geweest, maar ik heb er in geïnvesteerd om hem weer op de been te krijgen en ja je mag me voor gek verklaren ;-) maar ik vind hem geweldig! Even heb ik gedacht hem toch te verkopen, maar eenmaal een TT...
Al jaren was het mijn droom auto en eindelijk in mijn bezit. Hopelijk vind ik hier wat tips en tricks om hem nog een hele poos rijdend te houden.
door Marc1962
Hallo Dina
Gefeliciteerd met de TT het blijft gewoon een super leuke auto en het word zeker een collectors item denk ik maar het onderhoud is heel belangrijk en je kunt heel veel informatie hier en op het Audi forum vinden.
door Dina van Assen
Hallo Marc1962, beetje later reactie, sorry, maar ben ook vaak even onderweg met de TT, hij rijdt echt als een tierelier, ben afgelopen weekend naar Luxemburg gereden en dat ging perfect. 330 op de teller nu, maar alles zonder morren.
Binnenkort uitdeuken, het spatbord is wat gedeukt en voor een heel fatsoenlijke prijs iemand gevonden.
Ik heb in januari alles laten doen, wat hij essentieel nodig had, kost wat, maar dan heb je ook wat.
Voor de rest knap ik hemzelf op en krijgt hij zijn onderhoud. Ik hoop er nog een poos van mogen te genieten en pik hier nog wat tips en tricks op.
Ik ben een blij mens :smt007
We're giving away awesome prizes.

Enter and try your luck!

Find Sexy Girls in your city for night

Het is ondertussen opgelost, de 2 relais op de pom[…]

Search Prettys Womans from your town for night

Search Pretty Womans from your town for night

Search Beautiful Womans in your town for night

Prettys Girls from your city

Girls in your city