- di dec 16, 2008 16:21
#33378
Dat er in jouw specifieke geval bij hem minder vermogen uit kwam, kan liggen aan allerlei zaken. Betekent niet dat het altijd zo is!
Overigens: Betrof de chip bij Jeroen Dik een MAATCHIP? Want dat scheelt een hele stap tov een standaard chip bij JD!
(ikzelf heb een maatchip bij JD laten zetten, van 180pk 235nm naar 215pk 340nm)
Ingmar schreef:Hallo allemaal,Ik wil dit even IETS nuanceren, want Jeroen Dik is absoluut minimaal niet zo goed als de ***.
Graag wil ik mijn ervaring met jullie delen. Ik heb beide chips in mijn auto gehad, zowel JD Engineering als ***...
Op de bank met mijn standaard chip haalde ik de exact de 226 pk (6075 rpm) en 268 nm (5290 rpm) Dit om aan te geven dat mijn TT fris is.
JD Engineering chip 244 pk (5430 rpm) en 319 nm (5245 rpm) JD belooft 260 pk en 360 nm
*** chip 258 pk (5930 rpm) en 394 nm (3845) !!!
Ook had ik duidelijke waarneembaren dipjes in het toerenbereik tussen 4000 en 6000 rpm met mijn JD chip.
Die ik nu NIET waarneem met mijn VR 6 Specialist chip, Het koppel ligt 1400 toeren vroeger, en geloof me , dat is veeel vroeger!
De auto is gewoon veel sterker geworden bij een vroeger toerental en... hij loopt alsof die uit de fabriek komt, zonder inhouden dipjes of dergelijke!
Je mag zelf je conclusie trekken.
Succes met je keuze,
Groetjes Ingmar
Dat er in jouw specifieke geval bij hem minder vermogen uit kwam, kan liggen aan allerlei zaken. Betekent niet dat het altijd zo is!
Overigens: Betrof de chip bij Jeroen Dik een MAATCHIP? Want dat scheelt een hele stap tov een standaard chip bij JD!
(ikzelf heb een maatchip bij JD laten zetten, van 180pk 235nm naar 215pk 340nm)
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill