Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door forpus
#48247
ik ben ook op zoek naar een ander bumper maar als je alles leest moeilijk om kiezen prijs /kwaliteit!
Maar nu eens een vaagje bestaat er eigenlijk niks moois om de oude bumper te verfraaien of aan te passen?
valt er niks te beginnen met deze bumper of is er ergens een site? Had misschien gedacht aan een chrome frame en aluminium gaas onderaan of zo?
Ik hou niet echt van het zwart aan men tt! daarom ook de chroom devil eyes gemonteerd!

Afbeelding
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#48253
Hi,
Ik ga ok voor die van car-design kost een hoop geld maar geen geprut.
Wordt erop gezet,gespoten evt aangepast en kwalitatief gewoon perfect. Daarnaast wil ik als ik wat laat doen aan me TT dat het super strak is.
Dus niet dat ik 10 km rijdt en me voorbumper helemaal naar voren komt zetten.
Daarbij moet je ook rekening houden met je koplampsproeiers!!!
Leuk Topic trouwens en succes allen,
grtjz
door ptie
#48544
ptie schreef:Het gaat denk ik bij design-car om deze bumper?

klik

Ik zit ook sterk te overwegen om ipv nieuwe velgen / banden, deze bumper te laten plaatsen. Deze bumper heeft toch meer invloed op de looks van de auto, tov velgen.

Het prijsverschil begrijp ik niet helemaal. Op de site staat 1550,-, inclusief spuiten en montage. Rekent design-car dan bijna 1000,- voor het spuiten en de montage?!
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden? :)
door krieltje
#48857
mijne is ook bij Dennis vandaan. Met Platinum grill.....tjemig wat is dat ding mooi.

eerste kerstdag een aanrijding door de sneeuw en gladheid...kets bovenop de bumper....ding is gewoon heel gebleven,met poly had dat een ander verhaal geweest.

Rij nu een A4 cabrio,ook een bumper van Design erin....iedereen draait zich om om eens te kijken wat voor een uitvoering die bak nu is met die xenon en ledbalkjes

Die prijs van dennis,is compleet met grill .
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#53236
Wie o wie heeft zelf zo'n single frame voorbumper geplaatst?
door ptie
#53453
In ben aan het twijfelen over een single frame bumper: geen, met W12 of met V8 grille.

Vooral de W12 vraag ik me af of deze niet te pompeus overkomt in het echie.

Zijn er forumleden enigszins in de buurt van Amersfoort die zo 'n grille hebben die ik eventueel kan bezichtigen?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#53456
wat ik ook wel mooi vind staan bij een zwarte TT zoals jou peter dat is een single frame grill met de chrome rand eromheen samen met
het audi teken zwart te maken. forumlid remarc heeft dit zo ook gedaan.

ik heb zelf een grijze TT, hierbij vindt ik de w12 grill wel heel mooi staan, MBTT heeft deze er ook in als ik me niet vergis.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door denders
#53457
Afbeelding
Afbeelding

Je optie geen is er ook nog, maar daarom heb ik het juist zelf niet. (wel de auto o.a. gekozen om de schaarse V6 optieset)
Vind de single net wat "te" grillig (woordspeling :D )

Je moet het echter zelf kiezen wat je nu echt het mooiste zult vinden maar nog eens ergens real-life kijken is zo slecht nog niet Peter!


Grt, Dennis
Laatst gewijzigd door denders op wo mei 26, 2010 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
door ptie
#53488
@Dennis (1)

Een chromen rand is idd wel strak, het audi logo een andere kleur geven vind ik altijd wat minder :)

@Dennis (2)

Bedankt voor het overzicht.

Is de eerste nou echt een S8 grille? Ik dacht dat de TT van Hansgij geen S8 grille had?

TT hansgij
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#53489
In mijn singleframe bumper heb ik ook een S8 grill geplaatst.
Deze is hetzelfde als in de TT van Hansgij..
Bij een S8 grill lopen de chrome balken/spijlen verticaal, bij een W12 lopen deze horizontaal.
Ik vind dit zelf de enigste grill die in een singleframe bumper past, maar smaken verschillen .....

Afbeelding
door ptie
#53490
Dus Design-car plaatst ook de S8 grille? Ik dacht alleen de V8 en W12, vandaar mijn vraag over Hansgij :)
door ptie
#53491
Het is dus overigens de S8 grille die ik erg mooi vind, maar waarbij ik me afvraag of deze niet de pompeus over gaat komen.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#53492
De V8 grill heeft net zoals de W12 grill horizontale spijlen/balken.
Bekijk mijn foto's eens goed, en je zult zien dat het echt niet TE..... is!
Ik had hiervoor een 3.2 grill, die ik echter ook erg mooi vond staan, maar die pronkt nu bij Tim in de bumper ;-)
De Pogea singleframe bumper met S8 grill, ander zo laten als j hem hebt is mij advies! Je hebt een pracht bak op het moment :smt023
door ptie
#53493
Dank, we zullen er eens over nadenken :-)

En als je een single frame wilt die het origineel benadert, dan komt je denk ik op de V8 grille uit?
Gebruikersavatar
door hansgij
#53505
Tijgernoot, je spreekt wijze woorden, deze grill staat het beste bij een TT.
Niet overdreven, niet pompeus, maar rustig en beschaafd en toch apart. :roll: :roll: (Mijn onbescheiden mening)
Komt van DesignCar.
Groet Hansgij

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]