Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#10719
MarTTijn© schreef:Ik ga toch ook maar eens een afspraakje maken met die Marja (is ze een beetje knap ?) :)
Als jij van twéé mannen, die zich bundelen tot de naam MARJA (martijn en jan, of marco en jaap, of marijn en jacco, ofzoiets haha) houdt, dan is 'ze' knap ja!

Ze leveren wel knap werk af, dat wel!
Nog nooit zoveel plezier gehad, als van deze cruise control (lekker 100 km/u tuffen met 6.8 op 100)
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#10723
Heb zojuist bevestiging ontvangen voor mijn afspraak bij Marja voor maandag as. Zodra de C.C. erin zit, zal ik foto's posten en een korte ervaring toevoegen.

Groetjes :smt006 ,
Adrian
door allewijn
#10725
Quattro Boy schreef:Heb zojuist bevestiging ontvangen voor mijn afspraak bij Marja voor maandag as. Zodra de C.C. erin zit, zal ik foto's posten en een korte ervaring toevoegen.

Groetjes :smt006 ,
Adrian
De rit naar huis, na de inbouw zal je al bevallen! Tis gewoon heerlijk ontspannen rijden. Ik heb altijd moeite om op lange stukken (snel)weg mijn voet stil toe houden op precies 100km/u. Nu is dat niet meer, dus heel zuinig, en uiteindelijk ben je net zo snel thuis. Ook leuk met al die keren dat gasten naast je komen rijden om te sporten in hun golfje. En ik gewoon strak doorrijden op de cruisecontrol, whahaaa snappen ze niks van.
Gebruikersavatar
door MARK
#10729
:D Je kunt je voet het beste rust geven door het Gaspedaal volledig naar beneden te drukken en vervolgens een ontspannen houding aan te nemen......



Dit was en tip van de Fijnstofproducent....... :D :D :D ........ff dieselen naar Delfzijl (700 km roet) 8)
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#10819
Nou hij zit erin dus, en over het nut ervan kan ik alleen maar zeggen: :director: "Best 150 EUR ever spend!"

Binnen 3/4 uur (de jongens waren met z'n tweeen bezig) klaar! :thumbright:
Eerst alles netjes eruit gedemonteerd, nieuwe hendel erin, kabeltje door naar de motorcomputer, spul aansluiten, alles weer monteren, unit inlezen en klaar! :thumbright: En het werkt perfect! :smt023

Kortom, ik kan 't iedereen aanraden! \:D/ =D> :thumbright:

Groetjes :smt023 ,
Adrian
Gebruikersavatar
door Breed
#11002
Ik heb wel eens gelezen dat het plaatsen van de cc hendel niet bij alle modellen tt voldoende is. Dat ze niet allemaal al van een electrische gasregeling voorzien zijn. Is dit zo? Ik wil het nl ook laten inbouwen en heb een 99 tt. Weet iemand waar ik het over heb en/of dit dan ook wordt aangepast?
door allewijn
#11006
Bij mijn weten zijn alle TT's drive-by-wire.
Mijn TT is trouwens ook uit 1999 en heeft dus deze hendel ook (Bij MARJA).
Bel MARJA, die weten het zekers-tuh-wetuh.
door emanuel
#11021
Breed schreef:Ik heb wel eens gelezen dat het plaatsen van de cc hendel niet bij alle modellen tt voldoende is. Dat ze niet allemaal al van een electrische gasregeling voorzien zijn. Is dit zo? Ik wil het nl ook laten inbouwen en heb een 99 tt. Weet iemand waar ik het over heb en/of dit dan ook wordt aangepast?

Als je de TT aanzet gaat er als het goed is op je dashboard een lampje EPC even branden. Dat is oa. van de electronische gasklep. Als je zo'n lampje ziet dan kan de cruise control ingebouwd worden. Bij mijn '99 quattro was het geen probleem.
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#11022
8 mei is de mijne aan de beurt bij MarJa !

Ben benieuwd. Dit word bijna een groepsaankoop van het TT-Forum !
Ik ga toch eens proberen om korting te krijgen ;)
Laatst gewijzigd door MarTTijn© op di mei 01, 2007 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
door allewijn
#11029
MarTTijn© schreef: Ben benieuwd. Dit word bijna een groepsaankoop van het TT-Forum !
Ik ga toch eens proberen om korting te krijgen ;)
Met terugwerkende kracht dan hè!!! Ik wil ook dan alsnog de korting, whahaa :lol: :wink:
Neehoor, 150,- is het sowieso dubbel en dwars waard!
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#11531
Vanavond was het dan zover.
Marcel had al gebeld dat z'n maatje ziek was,
dus ging ie dit keer in z'n eentje de CC inbouwen.
Je ziet zo dat hij het vaker gedaan heeft, weet precies
waar alles zit om los te draaien / klikken / trekken etc.
Hij was binnen het uur klaar, dus na de proefrit met hem ernaast
weer naar huis gereden. Ideaal, ik kan niet anders zeggen !
Dus nog maar 'n keer wat reclame voor Marja:
http://fullspeed.to/marja
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#12613
Heb vorige week dinsdag een mailtje naar Marja gedaan om een afspraak te maken voor het inbouwen van een cruise control. Helaas heb ik tot op heden nog geen antwoord gehad. Duurt het altijd zolang voordat ze reageren of ben ik gewoon weer eens te ongeduldig.. :?
Als ik iets wil aanschaffen of laten doen, dan heb ik een hekel aan al dat geneuzel en het wachten op antwoorden enz.
Kan ik die lui niet gewoon bellen voor een afspraak? Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, gewoon bellen, afspraak maken en inbouwen maar.
Dus als iemand mij kan helpen om in contact te komen met die mensen, dan hoor ik het graag.

Groeten
Joop
door Arjen
#12615
Is er misschien iemand die weet of de kabelboom voor de cc al standaard ergens onder het dashboard ligt of dat je deze zelf moet kopen en op de ecu moet aansluiten? En zo nee, waar de ecu dan zit en op welke draden de kabelboom moet worden aangesloten? Ik wil hem graag zelf gaan aansluiten en ben al in bezit van vag-com en het andere benodigde gereedschap.

Groeten Arjen
door Jerry
#12619
Arjen schreef:Is er misschien iemand die weet of de kabelboom voor de cc al standaard ergens onder het dashboard ligt of dat je deze zelf moet kopen en op de ecu moet aansluiten? En zo nee, waar de ecu dan zit en op welke draden de kabelboom moet worden aangesloten? Ik wil hem graag zelf gaan aansluiten en ben al in bezit van vag-com en het andere benodigde gereedschap.

Groeten Arjen
Hoi Arjen,

kabelboom zit niet standaard in de auto, Ik heb de cc in laten bouwen bij "Marja" in Zoetermeer, zij hebben draden getrokken en aangesloten op de ecu. De ecu zit onder de motorkap bij het raam aan de passagierszijde. Je moet de ruitenwisserarmen verwijderen en de kunststofkap, daaronder links in de hoek zit de ecu. Geen idee waarop de draden zijn aangesloten. Dan met de VAGCOM aanmelden dat er een cc in zit.... succes.....

Groeten,

Jerry
door allewijn
#12620
Ook ik heb mijn CC bij 'MARJA' in laten bouwen. Op zich is het niet veel werk, maar als je de cruisecontrol hendel nog niet hebt (heb je die arjen?), de kabel ligt er nog niet en je weet ook niet precies hoe je hem op de ecu aan moet sluiten (er moet gesoldeerd worden), dan zou ik de 150,- bij 'MARJA' toch overwegen ipv zelf doen!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Even voorstellen

Hallo allemaal. Guido, 54 jaar uit Limburg. Ik rij[…]

Even Voorstellen

Goedemiddag, Ik ben Marcel en ben sinds kort in h[…]

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]