Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hwvdm
#9878
Eindelijk is 't dan ook voor mij zover.
Ik heb vanmiddag mijn eerste TT mk2 besteld en vond 't daarom maar 'ns tijd om mijzelf aan te melden bij het TT forum.
(na al maanden bijna dagelijks de topics af te speuren)

Het wordt een Phantomzwarte 2.0 TFSI S-tronic met luxor-beige interieur.
Nu nog 7 weken wachten en dan mag ik 'm op gaan halen in Den Bosch.

Maar goed, de auto wordt tzt wel voorgesteld met foto's, mod's enz..
Ikzelf kom uit Zevenaar (bij Arnhem) en ben via een aantal omzwervingen nu in Parijs terecht gekomen.
Ik rij regelmatig naar Nederland en ben dus ook zeker van plan de meetings bij te gaan wonen.

Voor nu moet ik nog even genoegen nemen met uitkijken naar de komst eind mei.
(en een audi-cap, die ik van de dealer heb gekregen :lol: )

Groeten

Hessel
door emanuel
#9880
Hoi Hessel,

Welkom ! Zo te lezen heb je een erg fraaie TT besteld, ben benieuwd wanneer we hem te zien krijgen.

Heel veel plezier hier op het forum, het is een gezellig groepje TT fanaten in alle soorten en uitvoeringen. Het is mij in ieder geval wel opgevallen dat de TT een brede groep mensen aanspreekt. Van kakkers tot Harley fanaten :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9895
Beste Hessel,

Hou 2 en 3 juni vrij en kom gezellig je MK2 showen op de meeting die komen gaat!
Veel forum plezier en wie weet tot ziens!

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door hwvdm
#10000
Staat genoteerd Ronnie!!
Dankjewel
Gebruikersavatar
door charlotte
#10146
Beste Hessel,

PARIJS nog wel....wil ik later...ahum nog eens gaan wonen. Kom er best vaak en wil er ook dit jaar weer naar toe.
Misschien kun je me dan wat tips geven want heb er al veel gezien en gedaan maar een insider weet natuurlijk de echt leuke plekjes. Mag ik zo vrij zijn te vragen wat je doet in Parijs???

Mooie TT wordt dat...jeetje...is dta niet riskant daar in Parijs? Ik zie ze wel parkeren daar...bots bots.
In ieder geval erg leuk dat je hier op het forum zit en hopelijk ga je regelmatig wat posten en zien we je inderdaad op de meeting in juni.

gr,
charlotte

@ Emanuel : kakkers.... nee toch...haha???!!!
Gebruikersavatar
door hwvdm
#10236
He Charlotte,

Ik woon er pas sinds september, dus of ik je de benodigde tips kan geven weet ik niet. Ben helaas veel te druk met werken en m'n vrije tijd spendeer ik toch voornamelijk in Nederland. Ik ben tot nu toe ook alleen nog maar toegekomen aan de toeristische dingen.
Ik werk voor Air France en woon dus in de buurt van de Airport.
Gelukkig is 't daar wat rustiger dan downtown Parijs, want daar vinden de fransen 't inderdaad leuk om botsauto-tje te spelen.
Een vriend van mij heeft net een paar weken zijn nieuwe BMW 320 en mag nu zijn bumber al vervangen.
Ik kijk ook niet uit naar de dag dat de eerste kras op mijn TT zit.
Afgezien daarvan, blijft Parijs een leuke stad om doorheen te rijden en te lopen.
Altijd wat te doen, te zien of te beleven.

Laat maar weten wanneer je naar Parijs komt(, dat geldt natuurlijk voor iedere TT liefhebber).
(Misschien een leuk idee voor een toekomstige meeting?!)

Gr Hessel
Gebruikersavatar
door charlotte
#10244
Ik laat het je zeker weten als ik kom.
En inderdaad een Parijse meet zou geweldig zijn, ik zie ons al staan met 50 TTs onder de eifeltoren....haha.

Fijn paasweekeinde gewenst,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10252
Hoi hessel,

Meeting en Paris? haha eerst de 5de TT meeting maar daarna kunnen we wel es zien ;)
Hou het topic in de gaten! vand e 5de TT meeting.

groet Ronnie
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]