Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#10691
Hallo,

Ik ben Arjen, 23 jaar, uit Medemblik (NH). Na 2 jaar in een zwarte A3 uit 1997 te hebben rondgereden wilde ik toch weleens wat anders en ik vond de TT al helemaal te gek toen deze net uitkwam (toen was ik 14 ofzo).

Na maanden het internet af te zoeken en door het hele land te rijden was afgelopen zaterdag het moment en heb ik m'n eerste TT gekocht (onder voorbehoud technische keuring). Afgelopen woensdag is de verkoper met de auto naar mij toe gekomen en heb ik deze nog door mijn eigen garage laten controleren en heb ik hem gekocht.

Het is een blauwe TT uit 1999 met 109000km op de teller. Voor de rest alle opties oa. bose, boorcomputer, esp, zwart volleer etc etc. Alleen helaas geen cruisecontrol, maar dat komt er nog wel in. Hij rijdt echt zo superlekker dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat ik er ooit op raak uitgekeken. Wat een te gekke auto. Ik heb, toen ik net m'n rijbewijs had, een Astra GSi gehad met 150pk maar dat is toch absoluut niet te vergelijken. Wat een confort, zelfs bij hogere snelheden.

Enige wat niet helemaal goed is, is de volumeregeling van de radio (concert 1). Maar dit wist ik al voordat ik hem kocht. Dit ga ik binnenkort nog laten maken. En misschien evt. nog iets om m'n ipod aan te sluiten. Dat had ik in m'n A3 van pioneer en was daar echt super tevreden over.

Ik vind het super dat dit forum er is en ik hoop dat ik evt. nog wat nuttige/handige/grapige posts kan plaatsen.

Groeten Arjen
Gebruikersavatar
door MisterCats
#10693
Welkom op het forum Arjen,
En welkom in de TT familie
Ik weet zeker dat het je hier ook zal bevallen :P
Misschien tot ziens in Zeeland (2/3 juni) 8)
#10694
Arjen schreef:Hallo,

Ik ben Arjen, 23 jaar, uit Medemblik (NH). Na 2 jaar in een zwarte A3 uit 1997 te hebben rondgereden wilde ik toch weleens wat anders en ik vond de TT al helemaal te gek toen deze net uitkwam (toen was ik 14 ofzo).

Na maanden het internet af te zoeken en door het hele land te rijden was afgelopen zaterdag het moment en heb ik m'n eerste TT gekocht (onder voorbehoud technische keuring). Afgelopen woensdag is de verkoper met de auto naar mij toe gekomen en heb ik deze nog door mijn eigen garage laten controleren en heb ik hem gekocht.

Het is een blauwe TT uit 1999 met 109000km op de teller. Voor de rest alle opties oa. bose, boorcomputer, esp, zwart volleer etc etc. Alleen helaas geen cruisecontrol, maar dat komt er nog wel in. Hij rijdt echt zo superlekker dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat ik er ooit op raak uitgekeken. Wat een te gekke auto. Ik heb, toen ik net m'n rijbewijs had, een Astra GSi gehad met 150pk maar dat is toch absoluut niet te vergelijken. Wat een confort, zelfs bij hogere snelheden.

Enige wat niet helemaal goed is, is de volumeregeling van de radio (concert 1). Maar dit wist ik al voordat ik hem kocht. Dit ga ik binnenkort nog laten maken. En misschien evt. nog iets om m'n ipod aan te sluiten. Dat had ik in m'n A3 van pioneer en was daar echt super tevreden over.

Ik vind het super dat dit forum er is en ik hoop dat ik evt. nog wat nuttige/handige/grapige posts kan plaatsen.

Groeten Arjen
Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar wat heb er er voor betaald?

:roll:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#10696
Wat dacht je van deze uit Duitsland als prijsidee:

Preis 14.790,00 Euro

oder monatlich 176,85 Euro
z.B. mit AutoCredit der Audi Bank

Finanzierungsparameter ändern

Motor Benzin / 132 kW (179 PS) / 1.781 cm3
Getriebeart Handschaltung
Antrieb Frontantrieb
Außenfarbe Denimblau Perleffekt

Erstzulassung 26.07.1999
Kilometerstand 41.700 km
nächste HU / AU 07/2008 / 07/2008
Garantie ja

Fahrzeugart Gebrauchtwagen
Kommissionsnr. SD-61206
Gebruikersavatar
door MisterCats
#10697
of deze uit Duitsland:

Preis 11.900,00 Euro


Motor Benzin / 132 kW (179 PS) / 1.781 cm3
Getriebeart Handschaltung
Antrieb Frontantrieb
Außenfarbe denimblau perleffekt

Erstzulassung 28.04.1999
Kilometerstand 121.800 km
nächste HU / AU 04/2008 / 04/2008

Fahrzeugart Gebrauchtwagen
Kommissionsnr. 704166
Gebruikersavatar
door charlotte
#10699
Arjen, van harte welkom hier. Inderdaad lekker posten en op de meetings komen hoor!!
Super een zwarte.....veel plezier ermee.

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door Dimnon
#10701
Ik ben jaloers....

Maar, mijn beste maatje is schade expert bij een van de grote verzekeringmaatschappijen en regelt voor ons een TT voor een mooie prijs bij een van zijn klanten.. :wink:

:D :D :D

Ik denk dat het mei of juni wordt...... eerst even verhuizen en alle lopende zaken afsluiten.

Maar die TT komt er,


Hoop ik...... :roll:
Gebruikersavatar
door EsTTher
#10710
Hoi Arjen,

Gefeliciteerd met je geweldige aankoop!
Ik kom zelf uit Grootebroek, als ik een blauwe TT tegenkom weet ik dat jij het bent.
Veel plezier met je auto en met het forum.
Als je lid wil worden van onze club, dan hoor ik het graag!

Groetjes,

Esther
door allewijn
#10711
Arjen, GEFELICITEERD, de TT is de mooiste tijdloze auto ter wereld!
Ennuh leuk: Weer een leeftijdsgenoot met een TT!

Wat betreft het volume van je radio: kan twee oorzaken hebben. Bekijk mijn topic met foto's hierover: Volume Concert 1

Wat betreft de cruise control: voor maar 150,- euro de originele cruisecontrol bij MARJA in laten bouwen: Cruise Control

Héél veel plezier en welkom op het forum!
door Arjen
#10730
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!!

@Esther: Leuk dat er dus nog meer TT's in wf ronndrijden. Wat voor kleur TT heb je? Ik wel vaak een zwarte in Hoorn zien rijden.

@Allewijn: Bedankt voor je tips. Had de site van Marja indd al eens voorbij zien komen. En wat betreft de radio heb ik helaas probleem 2 (de EEPROM). Weet jij toevallig het type van de chip die vervangen moet worden en waar ik die kan bestellen? Anders moet ik hem opsturen en zit ik een week zonder muziek :? :P
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#10747
Welkom bij de TT's Arjen!

TT rijdt gewoon super, en voor mij is het elke dag nog steeds een genot om mee te rijden!

Foto's van je ride zijn altijd welkom! :)

Groeten Jan
Gebruikersavatar
door EsTTher
#10817
Arjen schreef: @Esther: Leuk dat er dus nog meer TT's in wf ronndrijden. Wat voor kleur TT heb je? Ik wel vaak een zwarte in Hoorn zien rijden.
Ik rij in een zwarte TT met een Single Frame Grill. Ik rij inderdaad dagelijks naar Hoorn maar daar rijdt ook nog een andere zwarte TT rond (zonder SFG) met een 'M' (Memo) sticker op de achterbumper..
door Arjen
#10875
@Biohazard: Dank je wel voor je reactie. Ik zal van de week even wat foto's plaatsen in "mijn garage". De TT is helemaal standaard met de bekende 17" velgen. Ik denk niet dat ik er optisch niets aan ga veranderen want ik vind hem echt prachtig zo.

@EstTTher: Ik zal er op letten :) . Zag vorige week trouwens ook een zwarte MK2 rijden in hoorn... Nice Nice Nice...
door allewijn
#10880
Arjen schreef: Ik denk niet dat ik er optisch niets aan ga veranderen want ik vind hem echt prachtig zo.
Je denkt NIET, dat je NIETS---> Hmzzz, met deze zin heb je jezelf al wat veiligheidsmarge ingebouwd voor mogelijke toekomstige 'tuning'? :wink:
Gebruikersavatar
door VQTT
#11172
He Arjen, gefeliciteerd met je aankoop, ik woon ook in Medemblik maar ben nog niet de ware tegen gekomen. ik ga je vast een keer tegen komen in het 'dorp'. :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]