Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTheo
#11508
Voor diegenen die een losse GPS willen plaatsen op een elegante manier zonder boren of schroeven kunnen de VDO Dayton 2050 los plaatsen op de plek waar normaal de asbak zit. Deze GPS past daar perfect in, en kan een beetje schuin geplaatst worden. Je moet dus enkel het losse asbak deel verwijderen., en de voeding in de aansteker stoppen. Voordeel van deze plaats is ook dat je de asbak met GPS kan dichtklappen en dat je vanbuitenaf niets merkt. Enkel de voedingskabel 12V opbergen in het bakje voor de versnellingspook en klaar. Technische specificaties van de VDO vind je op het net.

Theo
door Eppel
#20265
Het is alweer even gelden maar zou je eens wat foto's kunnen posten ?

Thanks!
door Patbanbu
#21410
TTheo schreef:Voor diegenen die een losse GPS willen plaatsen op een elegante manier zonder boren of schroeven kunnen de VDO Dayton 2050 los plaatsen op de plek waar normaal de asbak zit. Deze GPS past daar perfect in, en kan een beetje schuin geplaatst worden. Je moet dus enkel het losse asbak deel verwijderen., en de voeding in de aansteker stoppen. Voordeel van deze plaats is ook dat je de asbak met GPS kan dichtklappen en dat je vanbuitenaf niets merkt. Enkel de voedingskabel 12V opbergen in het bakje voor de versnellingspook en klaar. Technische specificaties van de VDO vind je op het net.
Zit ernstig te overwegen om een TTomTTom One aan te schaffen en op de zelfde manier (als in de quote beschreven) weg te werken. :P
Mensen hier ervaring mee?
Kan met de TomTom-One dan ook nog de asbak-klep dicht?
Ontvangt de Tomtom dan nog wel goed z'n signalen?

Bijvoorbaat Thnx.

Jeroen.
Gebruikersavatar
door svkaster
#21421
Ik heb gewoon en TomTom op mijn N73 met een brodit carkit (zie mijn garage).
Verder heb ik de blue tooth GPS onvanger gewoon in mijn dashboard kasje liggen met. Deze werkt perfect en is niet in het zicht.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21721
asbak trucje is al heel lang bekend ;) en t tunneltje eronder! klep open schuiven schuin erin zetten en je kan de montage beugel zelfs plaatsen en stroomvoorziening wegwerken. klapt alles naar beneden, klepje dicht! of je demonteert em van t voetje en legt em afgesloten in t dashboardkastje... toch wel handig dat interieur!
door Jerry
#21939
Uit ervaring vind ik het persoonlijk niks om navigatie laag te plaatsen in de auto, het neemt vindt ik te veel tijd om naar beneden te kijken en weer terug op de weg, wanneer je een andere functie wil bedienen is dat niet de meest handige plaats omdat je je zicht van de weg moet halen.

Ik kan me voorstellen dat je het voor diefstal het liefst alles uit zicht wilt hebben..... Ik heb van de week mijn navigatie van Navigon (7110) binnen gekregen, wat een mooi apparaat wellicht een aanrader voor jullie. Mooi design boven het dashboard, zeer mooie grafische kaart en zeer goede reviews op het intrnet.

http://www.navigon.com/site/nl/nl/produ ... navigon-54
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]