Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door wwtt
#13002
Ik heb ze ook al gezien, alleen.... mag dit in Nederland? Want ik vraag me af hoeveel licht er door zulke donkere beglazing komt. Er staat ook geen foto bij waarop dat te zien is.
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#13004
Als je ongeluk veroorzaakt, bv: als iemand achter op je knalt, ben je niet verzekerd...
Gebruikersavatar
door truckrukker
#13012
Ik heb of op dit forum, of op een ander forum gelezen dat deze of soortgelijke lichten goedgekeurd zijn omdat degene die deze lichten produceert een speciale "verdonkeringslaag" gebruikt en dat de lichten daardoor nog wel verdoende lichtdoorlatend zouden zijn.

En zoals Breed schrijft, zonder licht fietsen mag niet en VLOEKEN al helemaal niet gvd ;-).
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13018
De achterlichten moeten een bepaalde reflectie in het rood geven anders mag het niet.
door allewijn
#13024
Dit mag, zover ik vanaf foto kan bepalen NIET!
Verder vindt ik het persoonlijk TE tuning-achtig.
Ik vind de kont van de TT er iig niet mooier op worden en het wordt toch al gauw geassioseerd met die motip zwarte lakbusjes waar veel 'boyracers' hun achterlicten mee spuiten...
Gebruikersavatar
door remarc
#13375
Ik heb ze er al ruim een half jaar bij mij op zitten (zie garage) en heb nooit problemen gehad, ook bij de keuring niet!! En ergens op dit forum heb ik foto's geplaatst waar duidelijk de lichtopbrengst van deze lichten te zien is, als je dan geen remlicht ziet moet je naar de oogarts
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13381
licht komt dr doorheen heb t zelf gezien bij je, maar reflecteren doen ze in mindere mate en heb dat nooit opgemerkt en dat is tevens een vereiste dat achterlichten dat moeten doen. Maar mij boeit t niet echt, maar ik heb facelift achterlichies en das ook mooi :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]